Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

VildMagi

Hjælp til app/løbetracking

Recommended Posts

VildMagi

Overvejet at købe et ur istedet? Brugt kan du sagtens få garmin ure til 400-500 kr. Garmin 210 har mulighed for at hente træningsplaner ned fra nettet.

Synes stadig det er ret mange penge at skulle bruge, når man bare løber for hyggens skyld.. Og så kan jeg vel heller ikke lave mit eget intervalprogram? Det har jeg nemlig meget glæde af, så den funktion kan jeg ikke undvære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiranas

Synes stadig det er ret mange penge at skulle bruge, når man bare løber for hyggens skyld.. Og så kan jeg vel heller ikke lave mit eget intervalprogram? Det har jeg nemlig meget glæde af, så den funktion kan jeg ikke undvære.

Det kan du sagtens - det kommer an på, hvilket ur, der bruges.

Jeg har både et Garmin og et Polar. Har været ganske glad for begge ure (kan ikke huske, hvad de hedder lige nu :-D).

Nå, men i forhold til apps: jeg bryder mig heller ikke om Endomondo - har brugt Runkeeper til at tracke gåture tidligere, og har ret glad for den. Men den lavede sære ting med GPS ind imellem. Har desværre ingen forslag til andre apps.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Zombies, Run! Mest fordi jeg synes det er en spændende historie og med mulighed for at blive presset undervejs når der kommer zombier efter en :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Zombies, Run! Mest fordi jeg synes det er en spændende historie og med mulighed for at blive presset undervejs når der kommer zombier efter en :shock:

Wtf! Det må prøves! Jeg er røvbange for zombier! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Wtf! Det må prøves! Jeg er røvbange for zombier! :-D

Det er jeg også :genert: Og jeg har tilpas levende fantasi at fremmede mennesker bliver creepy i det univers når jeg er ude at løbe

https://zombiesrungame.com

http://youtu.be/GyFqZtKvya0

http://youtu.be/xlRgBvYFxTo

Der er i øvrigt mulighed for selv at lave interval programmer og en masse andet. Ens egen musik bliver mixet ind så man løber til noget man godt kan lide og ikke noget nogen har bestemt passede til programmet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
louisedk_87

Med 210 kan man, den er lidt gammel (min er nok 3-4 år gammel) og kan fåes til 400-500 kr brugt.

Både de simple der kan kodes via uret og så træningsplaner der kan laves via garmins webside og sendes til uret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Tak for tips omkring ur, måske nogle andre kan bruge dem, men jeg vil bare fortsætte med at bruge apps. Det bliver for dyrt og for teknisk med den slags udstyr til mig.

Øøøøøv jeg kan ikke hente zombieoprogrammet, min Tlf er ikke opdateret til seneste version iOS (gammel iPhone og opdaterer den ikke længere, da softwaren før har crashede og gjort telefonen ubrugelig, så den måtte til rep., når den blev opdateret) :trist: men må huske den app, når jeg engang får en ny iPhone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Tak for tips omkring ur, måske nogle andre kan bruge dem, men jeg vil bare fortsætte med at bruge apps. Det bliver for dyrt og for teknisk med den slags udstyr til mig.

Øøøøøv jeg kan ikke hente zombieoprogrammet, min Tlf er ikke opdateret til seneste version iOS (gammel iPhone og opdaterer den ikke længere, da softwaren før har crashede og gjort telefonen ubrugelig, så den måtte til rep., når den blev opdateret) :trist: men må huske den app, når jeg engang får en ny iPhone.

Øv hvor træls :( Men når du engang får en ny så prøv det af. Det er ret godt synes jeg :) Mine skinneben er ikke så glade for løberiet så derfor får jeg ikke brugt det lige så tit som jeg gerne ville :(

Det findes i øvrigt i en 5K udgave altså hvor man træner sig til at kunne løbe 5 km. Måske den kan hente den ned uden problemer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites