Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Metsen

De der lægge der..

Recommended Posts

Metsen

Jeg er så 'heldig' at være ejer af brede lægge (og nej det er desværre ikke pga muskler  :mellow:) og det skal der simpelthen gøres noget ved asap! Jeg skal til bryllup midt i august og brede lægge er bare virkelig ikke pænt under en kjole :rulle:

 

Jeg forstuvede foden for 4 uger siden, så løb er udelukket. Jeg var ellers fast besluttet på, at løbeskoene skulle støves af og tages i brug igen, men det må vente til foden er normal igen. Jeg kan godt gå, men ikke så langt af gangen før det begynder at gøre ret ondt. What to do? Hvilke øvelser er bedst og giver pote? Kom gerne med jeres erfaringer! :)

 

Taaaak :klap:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Hvis det er fedt, så er der ikke en øvelser, der giver pote. Så skal du tabe dig. Man kan ikke punktslanke ved at lave øvelser rettet mod en bestemt del af kroppen. Når nu du har forstuvet foden, så vil det måske være bedst for dig at brænde kalorier af ved at svømme - og så i øvrigt kombinere med at tage et kig på kosten, træning gør ikke et vægttab alene.

 

Med hensyn til at forme læggene, så er calf raises glimrende. Men formen kan ikke ses, hvis musklen er pakket ind i spæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Metsen

Hvis det er fedt, så er der ikke en øvelser, der giver pote. Så skal du tabe dig. Man kan ikke punktslanke ved at lave øvelser rettet mod en bestemt del af kroppen. Når nu du har forstuvet foden, så vil det måske være bedst for dig at brænde kalorier af ved at svømme - og så i øvrigt kombinere med at tage et kig på kosten, træning gør ikke et vægttab alene.

 

Med hensyn til at forme læggene, så er calf raises glimrende. Men formen kan ikke ses, hvis musklen er pakket ind i spæk.

 

Tak for svar :)

 

..og som du kan sige det '..pakket ind i spæk' :D  men altså nu er der jo også den gyldne middelvej, så selvom mine lægge ikke er super muskuløse, så er de heller ikke pakket ind i spæk :-P er dog stadig trætte af dem!

 

Kosten har jeg ret godt styr på, selvom mit problem er, at jeg bliver sulten/lækkersulten om aftenen. Den arbejder jeg på ;)  men selvom jeg spiser sundt og varieret, så taber jeg mig utroooooligt langsomt, når jeg ikke også dyrker motion. En kombi er klart bedst for mig. En løbetur to-tre gange om ugen er faktisk nok for, at jeg taber mig og ret hurtigt ser resultater, men det kan jeg som sagt ikke praktisere lige pt :sur: (nå ja og så bor jeg på 4 sal uden elevator, det er faktisk også ret god motion).

 

Svømning havde jeg faktisk ikke tænkt på. Calf raises må jeg lige google, tak :gogo::)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites