Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

U/21 EM i Tjekkiet 2015

Recommended Posts

Bellboy

U21 er for unge spillere, og der er stabiliteten og erfaringen bare ikke den samme som på A-landsholdet. Det er ikke kun Danmark der kan kollapse - se Tyskland, de blev kørt over med 5-0. Sådan er det altså på U21-niveau.

Ja, han skiftede meget ud mellem første og anden kamp. Så gik han tilbage igen til tredje kamp - og så brokker du dig over at han holdt fast i de spillere der fungerede godt i den kamp? Det er da totalt hul i hovedet at være sur over omrokering af spillere der netop ikke er omrokeret.

Resultatet mod Sverige taler ikke imod at Rasmus Falk spillede godt mod Serbien, eller at hans genvalg til kampen mod Sverige ikke hænger sammen med dine påstande om at der blev rykket for meget rundt og skiftet for meget ud.

Uffe Bech spillede rigtig godt i den sidste del af kampen, også hvis man ser bort fra hans scoring. Men jeg har da været MERE end tydelig omkring at han spillede elendigt inden da. Jeg skrev endda under kampen at jeg undrede mig over at han ikke blev pillet ud.

Det du vil have Jess Thorup til er at skifte væk fra det der virkede i de tidligere kampe - samtidig med at du kritiserer ham for at skifte for meget ud og rykke for meget rundt.

Han holdte jo ikke fast i det der fungere imod Serbien. Han omrokerede og skiftede ud igen. Rykkede Højbjerg frem osv. Og igen Fischer scorede også i den kamp så dit forsvar af Bech holder ikke. Så godt spillede han altså heller ikke, og Thorup var selv ude og sige inden kampen mod Sverige at var fordi han ville have en der kunne løbe i dybden at han valgte Bech. Siger du at han var ude og lyve?

Og hele den med selvtillid falder fuldstændig til jorden for dig. Man kan ikke skifte så meget ud som han gør og bibeholde en spillers selvtillid, specielt nu hvor de er så skrøbelige som du mener de er. For at bygge selvtillid op skal de først og fremmest spille deres ynglings position og stadigvæk spille selvom det går skidt for dem. For at opbygge tillid er man nød til først at få tillid.

Han skiftede Fischer ud i første kamp, og i anden var det Brock Madsen der blev flået ud i pausen. Alt hvad Thorup har gjort har været af taktiske årsager. Spillernes selvtillid har slet ikke været inde i billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Han holdte jo ikke fast i det der fungere imod Serbien. Han omrokerede og skiftede ud igen. Rykkede Højbjerg frem osv. Og igen Fischer scorede også i den kamp så dit forsvar af Bech holder ikke.

Men du vil jo have ham til at skifte meget mere ud, samtidig med at du kritiserer ham for at skifte for meget ud.

Og hvad er det for noget vrøvl om "mit forsvar af Bech"? Kan du ikke læse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Men du vil jo have ham til at skifte meget mere ud, samtidig med at du kritiserer ham for at skifte for meget ud.

Og hvad er det for noget vrøvl om "mit forsvar af Bech"? Kan du ikke læse?

Nej jeg vil ikke have ham til at skifte ud mere. Det har jeg på intet tidspunkt sagt, men på en eller anden måde har du har fået bildt dig selv det ind. samtidig med at du åbenbart tror at Bech var fast mand i startopstillingen. Der var ingen faste mænd i startopstillingen. Det hele problemet lige der.

Og dit forsvar af Bech. Skal jeg gentage hvad du har sagt. Det er et spørgsmål om selvtillid og han spillede godt. Nej det gjorde han ikke. Sisto scorede de afgørende mål imod Tjekkiet så hans selvtillid må da have været helt i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Og dit forsvar af Bech. Skal jeg gentage hvad du har sagt. Det er et spørgsmål om selvtillid og han spillede godt. Nej det gjorde han ikke. Sisto scorede de afgørende mål imod Tjekkiet så hans selvtillid må da have været helt i top.

Kan du ikke læse? Jeg har direkte kritiseret hans indsats i kampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Kan du ikke læse? Jeg har direkte kritiseret hans indsats i kampen.

Nej det kan jeg så åbenbart ikke, for som jeg har læst det var han fantastisk og derfor skulle han vælges til startopstillingen.

Hvis du har ment noget andet så forstår jeg slet ikke hvad det er du har prøvet at sige. Det er sådan både i øst og vest det du kommer med. Men så giver det selvfølgelig også god mening at du syntes Thorup har gjort et godt arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Nej det kan jeg så åbenbart ikke, for som jeg har læst det var han fantastisk og derfor skulle han vælges til startopstillingen.

Hvis du har ment noget andet så forstår jeg slet ikke hvad det er du har prøvet at sige. Det er sådan både i øst og vest det du kommer med. Men så giver det selvfølgelig også god mening at du syntes Thorup har gjort et godt arbejde.

Du er virkelig langt ude.

man sidder og fatter nul af hvorfor Uffe Bech ikke bliver skiftet ud

Uffe Bech spillede en mærkelig kamp, han var rigtig dårlig i den periode hvor det stod 2-0

Og det er ikke mig der er i øst og vest, det er dig der både vil have skiftet ud på holdet samtidig med at du kritiserer træneren for at skifte for meget ud. :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Du er virkelig langt ude.

Og det er ikke mig der er i øst og vest, det er dig der både vil have skiftet ud på holdet samtidig med at du kritiserer træneren for at skifte for meget ud. :stoned:

Så du mener ikke at Bech skulle have startet inde fordi han spillede dårligt? Du kan ikke både sige at han spillede godt og skulle starte inde, og at han spillede dårligt. Nu må du saftsusme lige ligge piben ned og tage dig sammen. Vælg nu en af dem.

Og din ide med at jeg vil skifte endnu mere ud er jo helt væk. Er du fuldstændig fra den? Har du overhovedet fulgt med i turneringen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Så du mener ikke at Bech skulle have startet inde fordi han spillede dårligt? Du kan ikke både sige at han spillede godt og skulle starte inde, og at han spillede dårligt. Nu må du saftsusme lige ligge piben ned og tage dig sammen. Vælg nu en af dem.

Og din ide med at jeg vil skifte endnu mere ud er jo helt væk. Er du fuldstændig fra den? Har du overhovedet fulgt med i turneringen?

Jeg mener godt man kunne have skiftet Bech ud, som du vil have. Men det er jo en udskiftning som du ikke vil have. Det er derfor din kritik af træneren er dybt selvmodsigende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Jeg mener godt man kunne have skiftet Bech ud, som du vil have. Men det er jo en udskiftning som du ikke vil have. Det er derfor din kritik af træneren er dybt selvmodsigende.

Vil jeg ikke have den udskiftning? Det må jeg nok sige.  Det var jeg ikke engang selv klar over, men er da glad for at du fortæller mig det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Vil jeg ikke have den udskiftning? Det må jeg nok sige.  Det var jeg ikke engang selv klar over, men er da glad for at du fortæller mig det.

Det er dig selv der ikke vil have for mange udskiftninger. Samtidig med at du forlanger udskiftninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites