Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

U/21 EM i Tjekkiet 2015

Recommended Posts

-mholle-

Kan godt forstå italienerne ikke er helt tilfredse, det hjælper nok ikke ligefrem på det at DK og Sverige er indblandede igen omend på den anden måde, men sjovt det er det :D

Og jeg tror vi kan være rimelig tilfredse med at skulle møde Sverige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Kan godt forstå italienerne ikke er helt tilfredse, det hjælper nok ikke ligefrem på det at DK og Sverige er indblandede igen omend på den anden måde, men sjovt det er det :D

Og jeg tror vi kan være rimelig tilfredse med at skulle møde Sverige :)

Jeg tror ikke på at NOGET hold ville smide alt frem 2 min før tid, når resultatet betyder at begge hold er videre.

Det er SÅ sjovt at lige præcis italienerne tuder sådan. Det mest korrupte fodboldsystem i verden og et land som er berømt/berygtet for at spille på resultatet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg tror ikke på at NOGET hold ville smide alt frem 2 min før tid, når resultatet betyder at begge hold er videre.

Det er SÅ sjovt at lige præcis italienerne tuder sådan. Det mest korrupte fodboldsystem i verden og et land som er berømt/berygtet for at spille på resultatet

Jeg er helt enig, men kan da udmærket forstå de er bitre, nu kunne DK heldigvis afgøre det selv og det var jo dejligt, men havde også været bitter hvis en scoring i den anden kamp i sidste minut havde været afgørende for os :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Jeg er helt enig, men kan da udmærket forstå de er bitre, nu kunne DK heldigvis afgøre det selv og det var jo dejligt, men havde også været bitter hvis en scoring i den anden kamp i sidste minut havde været afgørende for os :)

Bittert - Ja helt sikkert. Begynde at tude og råbe matchfixing - Never ever

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Bittert - Ja helt sikkert. Begynde at tude og råbe matchfixing - Never ever

True! Men de der sydeuropæere er også bare mere dramatiske :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

True! Men de der sydeuropæere er også bare mere dramatiske :D

Eller mere - Tyv tror hver mand stjæler

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Nu skriver TV2 på deres tekst-tv, at svenskeren Victor Nilsson har indrømmet, at han indgik en aftale med Bernardo Silva om, at de skulle tage det roligt. Det virker meget, som om TV2 forsøger at skabe hysteri. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Håber godt nok ikke at hovmod står for fald. Sverige er ikke nogen nem modstander.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Nej der er lidt mere på spil end bare fodbold, og det spiller nok også ind. Det er jo arvefjenderne, feministernes højborg, eunukkernes land. :lol:  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites