Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Code71

U/21 EM i Tjekkiet 2015

Recommended Posts

Code71

Bliver Højbjerg sparet pga. den skade han havde inden den første kamp?

Det sagde de i radioen ja. Men det er jo fint. Kampen i dag er ikke SÅ vigtig. Bare de slår Serbien er de jo videre

Men selvfølgelig går de efter at gøre det færdigt i dag allerede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Hvis det fortsætter sådan her, så er det vist nærmere os, der bliver slået med 5 mål :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg har også fulgt med indtil videre, jeg satser på det blive som min chef forudsagde efter 1. Kamp, "vi taber til Tyskland i gruppe kampen og så vinder vi over dem i finalen" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Wuhuuu. Kom så drenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Kom så.  :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

De kan sgu da godt lige tage at lukke kampen med den der 3:0'er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Kæft hvor er der egentligt meget talent i den danske trup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har også fulgt med indtil videre, jeg satser på det blive som min chef forudsagde efter 1. Kamp, "vi taber til Tyskland i gruppe kampen og så vinder vi over dem i finalen" :D

Det er den bedste måde at gøre det på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

De spillede en god kamp i går mod <Serbien men de skal op på et højere niveau hvis de skal nå finalen og slå Tyskland, som dog viste svaghedstegn i går og kun fik 1-1 mod Tjekiet !

Det bliver spændende hvem de skal møde i semifinalen eller gør det, de skal jo bare gå ud og vinde den kamp !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

De spillede en god kamp i går mod &lt;Serbien men de skal op på et højere niveau hvis de skal nå finalen og slå Tyskland, som dog viste svaghedstegn i går og kun fik 1-1 mod Tjekiet !

Det bliver spændende hvem de skal møde i semifinalen eller gør det, de skal jo bare gå ud og vinde den kamp !!

Ja jeg håber nu godt nok at vi undgår Portugal, som er min favorit til at vinde det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites