Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Sophaya

Hvornår står du af?

Recommended Posts

Blah Blah

Jeg bliver træt i mit hoved, når en debattør kommer ind på side x i en tråd om et svært emne og proklamerer, at h*n ikke har læst tråden men da lige vil spørge om noget helt basalt, der blev opklaret på side 1.....

EDIT: To sjæle, én tanke Dykker  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blah Blah

Fok der skriver et indlæg til debat - og når de så ikke få medhold - så lige kommer med 7 ting som de da ikke lige havde fået med i startindlægget og som så betyder, at de slet ikke er så dumme/strenge/ulovelig osv. Vi kan altså kun forholde os til hvad du skriver.

Og debattører, der løbende justerer deres startindlæg med de nye oplysninger i løbet af tråden, så ens egne svar, der er var baseret på den info, man havde til rådighed på svartidspunktet, fremstår totalt uempatiske og fatsvage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fruwittus

tråde med "hvad skal jeg gøre" uden på nogen måde at tage bare et enkel råd til sig, men proklamere at "jeg gør som jeg gør, hvad enten i vil give mig ret eller ej" gider jeg ikke bruge tid på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Der er ret mange fora, jeg aldrig kommer i. Men i dem, jeg deltager i, er det som regel, når man for anden gang går på efter nogle timer, og der så er de samme to-tre turtelduer, der har fyldt syv hele sider med at gå ud af en tangent og "stråmande" hinanden ... Til sidst kan man jo slet ikke huske, hvad man troede, tråden egentlig drejede sig om. Så skal jeg føle meget for emnte for at blive ved i en sådan tråd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Enig i det med versalerne.

Plus dem der ændrer skrifttype og størrelse, understreger ord i teksten og andet i den retning. Hvis det gøres hele tiden, så ryger de på ignorer.

Jeg supplerer med et uhensigtsmæssigt overforbrug af smileys. Shit, hvor kan de små bæster være irriterende og hive al seriøsitet ud af et ellers fint indlæg.

(Ja, Wizz, den var bl.a. til dig, men jeg er nu glad nok for dig alligevel).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger

Folk der ikke laver afsnit og/ eller bruger punktummer. Jeg orker ikke at læse noget, der er ud i en køre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kindersnitten

Enig i det med versalerne.

Plus dem der ændrer skrifttype og størrelse, understreger ord i teksten og andet i den retning. Hvis det gøres hele tiden, så ryger de på ignorer.

Det er jeg også helt allergisk overfor. Der er en, som gør det konsekvent ved alle indlæg. Og ærlig talt, så har det den modsatte effekt på mig. Jo flere understregninger og ord med fed, jo mindre seriøst lyder det i mit hoved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...