Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Frk.September

Birkenstock - hvilken størrelse?

Recommended Posts

Frk.September

Jeg har besluttede mig for at købe et par Birkenstock, det skal være den smalle model, men jeg ved ikke om jeg skal købe dem i str 35 eller 36.

Jeg har prøvet dem i str 36 (se vedlagt billede) men er de ikke lige i det største? Ekspedienten vare en "rigtig sælger" så jeg stoler ikke rigtigt på hendes "ih, de passer helt perfekt" ;)

Jeg kan ikke finde noget sted, hvor de har dem i str 35 (andet end på nettet) så derfor mit spørgsmål herinde.

På forhånd tak :kys:

NB: bonusspørgsmål :-D er der nogen der ved om modellen findes i sort med sort glimmer?

post-15274-0-19512900-1434204581_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings

De er for store... Men jeg har også selv et problem med at have for korte tæer til mange sandaler :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SDS

Jeg synes de ser for store ud. Mine tæer når helt ud til kanten på sandalen. Jeg har dem i str. 39, som min normale størrelse er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.September

Tak for svar :gogo:

Jeg synes nemlig også, at de var lige i det største. Dog passer de perfekt i breden, så er bange for at de bliver for smalle i en str 35.. Hmm, what to do.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Jeg har mine i 36 og bruger normalt 37,5-ish. Alle jeg kender der har Birkenstock har skulle gå en størrelse ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_milla_

Jeg synes det er svært at vurdere, for de ser jo ud til at passe ved din hæl :) ville måske være nervøs for om en 35 ville blive for lille på hælen :gruble:

Jeg vakler selv mellem 35 og 36 (bruger 35.5 normalt men nu er jeg jo gravid = måske større fødder efter graviditeten) så jeg tror jeg ender med 36. Og så håber jeg den smalle model passer når mine fødder bliver hævede til sommer :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.September

Nu har jeg taget chancen og købt et par i str 35 på nettet. Og endte med model Kairo i stedet for :) så nu hár de bare at passe! :)

post-15274-0-86230400-1434273862_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-

Gizeh er meget smal så jeg ville forsøge mig med en str ned i alm bredde.

Jeg har tre par birkenstock og gizeh har jeg i alm bredde str 40, resten er smal str 40 og jeg bruger ellers 41.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zonta

Jeg ved ikke lige hvilken bredde mine er, men jeg har to par birkenstock i str. 37, normal bruger jeg 37,5 eller 38. Kan se, at du har bestilt, men måske kan andre også få gavn af det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SweetVanilla

Hvor på nettet er det billigst at købe Birkenstock?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites