Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Chakiya

Hvornår skal vi ses igen?

Recommended Posts

Nicolait804

Har I set the watch og tropical thunder? Begge er komedier.

Eller willow som er en fantastisk eventyrfilm, som også er ret sjov. Filmen er med en ung val kilmer - bare så der også er noget til kvinderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Eller willow som er en fantastisk eventyrfilm, som også er ret sjov. Filmen er med en ung val kilmer - bare så der også er noget til kvinderne.

i en af de mange tråde er der en liste over sete film på første side. Det er vist den med alle temaerne :) Vi har set Tropic Thunder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulan

Jeg har lige købt en masse film af Hayao Miyazaki - som vi også ka se. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angelindisguise

Er der stemning for på et tidspunkt at se en anden genre film. Fx dramaer, romantiske komedier, autentiske eller danske film osv.?

Jeg er på alle de genre !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angelindisguise

Jep - Tropic Thunder var med en af de først filmaften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Jep - Tropic Thunder var med en af de først filmaften :)

Tror faktisk det bar den aller første vi så....

Everybody knows! You never go full retard!

Hvis vi skal se andre "Stiller" komedier så er Zoolander en total favorit!

Ellers Starsky & Hutch, Dodgeball, Weddingcrashers (godt nok ikke Stiller, men alligevel).

Eller! Nogen der har den der hvor de er Interns på "Google"? Måske den hedder Interns?

Eller måske den der hvor der er en der finder ud af at han er far til 50+ fordi han har været sæddoner engang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Skal vi satse på at Niller finder på noget mad og sætter os køkkenalfer i sving? :D

Jeg kan sagtens være kreativ på jeres vegne..

Mit eneste problem er at jeg er vanedyr... Og lidt smådistræt for tiden, da jeg har flere ting at lave end der er timer til i døgnet.. Det gør jo at jeg har tendens til at falde tilbage på en nem og velkendt løsning, som godt _kunne_ være gris på grill.. Men ja.. Jeg er åben for forslag også, jeg har bare ikke tid til at sidde og trawle efter fede opskrifter lige pt.

Der har iøvrigt været lidt kort snak om at gøre haven til vores fælles weekend hang-out spot over sommeren. Det er jo en dejlig lukket have med både pool og stor hængekøje.. Og det giver jo også en perfekt undskyldning for at ses lidt mere :lol: Derudover er der både køleskab og fryser i garagen, så man kan have drikkevarer på køl, og evt. mad klar til grill.. Der er bare lige en udfordring i poolen.. Ikke at den fejler noget, den er bare "lidt" ækel lige pt.. Men ikke noget man ikke kan klare med et net, en skuresvamp og en ordentlig røvfuld klor!

Så hvis der er stemning for den ide kan det evt. være at jer der gerne vil hjælpe kan komme endnu tidligere... Så kan vi - Det vil sige "jeg" - der er grænser for hvad jeg vil udsætte jer for - få renset poolen og begynde at fylde vand på igen så den er klar over sommeren.. Den kan opvarmes et par grader med en dags varsel hvis det skal være, men så kommer der regning på efter antallet af personer - men det kører på brænde så det er ikke voldsomt dyrt. et slag på tasken vil være at den første 100Kr giver 3 grader, og derefter burde de næste 3 grader kunne klares for en 50'er (og det er samlet, ikke pr. mand) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didas

Mit tilbud om at hjælpe med at rense pool står stadig ved magt. Rent mentalt har jeg allerede indtaget jeres hængekøje hver weekend resten af sommeren :lol::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulan

Jeg kan sagtens være kreativ på jeres vegne..

Mit eneste problem er at jeg er vanedyr... Og lidt smådistræt for tiden, da jeg har flere ting at lave end der er timer til i døgnet.. Det gør jo at jeg har tendens til at falde tilbage på en nem og velkendt løsning, som godt _kunne_ være gris på grill.. Men ja.. Jeg er åben for forslag også, jeg har bare ikke tid til at sidde og trawle efter fede opskrifter lige pt.

Der har iøvrigt været lidt kort snak om at gøre haven til vores fælles weekend hang-out spot over sommeren. Det er jo en dejlig lukket have med både pool og stor hængekøje.. Og det giver jo også en perfekt undskyldning for at ses lidt mere :lol: Derudover er der både køleskab og fryser i garagen, så man kan have drikkevarer på køl, og evt. mad klar til grill.. Der er bare lige en udfordring i poolen.. Ikke at den fejler noget, den er bare "lidt" ækel lige pt.. Men ikke noget man ikke kan klare med et net, en skuresvamp og en ordentlig røvfuld klor!

Så hvis der er stemning for den ide kan det evt. være at jer der gerne vil hjælpe kan komme endnu tidligere... Så kan vi - Det vil sige "jeg" - der er grænser for hvad jeg vil udsætte jer for - få renset poolen og begynde at fylde vand på igen så den er klar over sommeren.. Den kan opvarmes et par grader med en dags varsel hvis det skal være, men så kommer der regning på efter antallet af personer - men det kører på brænde så det er ikke voldsomt dyrt. et slag på tasken vil være at den første 100Kr giver 3 grader, og derefter burde de næste 3 grader kunne klares for en 50'er (og det er samlet, ikke pr. mand) 

Som altid slår du og AngelInD's gæstfrihed og varme mig fuldstændigt. I er simpelthen er par fabtastiske mennesker og jeg er glad for at have jer i mit liv!  :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

...Rent mentalt har jeg allerede indtaget jeres hængekøje hver weekend resten af sommeren :lol::banan:

Oj, hvor du lokker. Tak :kys:

Men ..... Er nok udenlands det meste af 27/6 :gruble: Dog ikke endeligt bekræftet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...