Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

CoastalLiving

Debatindvandrere....hvad synes I nu?

Recommended Posts

twinkle

Men hvad er baggrunden for indvandringen? Det tog mig lang tid at se mønstret, at mange af de nye debatører fra fra Woman. Kan man få en baggrundshistorie?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila

Men hvad er baggrunden for indvandringen? Det tog mig lang tid at se mønstret, at mange af de nye debatører fra fra Woman. Kan man få en baggrundshistorie?

Woman fik et nye debatforum, men det fungerer bare overhovedet, så nu er Woman ret dødt. Hvilket en del af os blev trætte af, så vi fandt et nyt sted :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila

Jeg føler mig bestemt også taget godt imod :)

Jeg kan godt lide at der er så mange aktive brugere her, så man ikke skal vente flere timer på et nyt indlæg :P Så er det fedt at der er en større variation i alderen. Like funktionen er også nice.

Til gengæld kan jeg ikke lide at man kan slette sin egen debat - det er ret irriterende, hvis en debat bliver slettet fordi ts ikke bryder sig om de svar man får :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Jeg føler mig bestemt også taget godt imod :)

Jeg kan godt lide at der er så mange aktive brugere her, så man ikke skal vente flere timer på et nyt indlæg :P Så er det fedt at der er en større variation i alderen. Like funktionen er også nice.

Til gengæld kan jeg ikke lide at man kan slette sin egen debat - det er ret irriterende, hvis en debat bliver slettet fordi ts ikke bryder sig om de svar man får :rolleyes:

Det sker heldigvis sjældent og bliver mest brugt, hvis et emne har været for privat for TS :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila

Det sker heldigvis sjældent og bliver mest brugt, hvis et emne har været for privat for TS :)

Jeg er bare glad for at den funktion ikke var der på Woman - så ville nok halvdelen af emnerne være slettet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Apropos. Det kunne også være rart med en invasion fra Heste-nettet.

De er jo alvidende derinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Jeg savner invasionen fra "The Game" foraet. 

De var i hvert fald ikke alvidende :sarkasme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*

Jeg kan nu ikke helt forstå den med, at der er en der ikke har følt sig taget godt imod? Jeg har netop tænkt, at det har været en ret stor velkomst til de nye. Og at der er sket meget herinde. For jeg kan da huske, at vi tidligere er blevet beskyldt for at vi ikke tager godt imod nye.

Det er sjovt, for er der nogen der er beskyldt for at tage dårligt imod nye så er det faktisk os på Woman. Dog i mine øjne ubegrundet. Men beskyldningen har vi da fået nogle gange. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

De alvidende befinder sig på Nationen

Heste-nettet er det på den mere faktuelle måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twinkle

Woman fik et nye debatforum, men det fungerer bare overhovedet, så nu er Woman ret dødt. Hvilket en del af os blev trætte af, så vi fandt et nyt sted :)

Tak! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...