Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

katskat1987

Terminstråd Februar & Marts 2016

Recommended Posts

Efterårsbaby

Og det er hos min alm læge ja :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Ja på onsdag burde man kunne se fosteret, hvis der er et. Jeg glæder mig bare mest til at se hjerteblink, så kan jeg bedre slappe af, tror jeg.

Jeg har købt dem på clearblues hjemmeside. De er lidt pebrede men synes det er rart at kunne se at hcg stiger. Den er 92% sikker med ugerne, men jeg ved jo præcis hvornår befrugtningen er sket og for mig har den passet præcist. Hvis du bestiller inden 22 (mener jeg) så ligger den i din postkasse imorgen :)

Efterårsbaby - opdater mig lige :) fik du målt hcg i sidste uge og så måler de for at sikre en stigning? Er det hos din alm læge? Det er så spændende med de blodprøver, næsten for spændende :D

Har bestilt en pakke med to test i nu. Så må jeg tage en morgenen efter, jeg har modtaget den og så igen en uge efter. Så håber jeg bare, at de viser det, jeg gerne vil se :)

Jeg glæder mig godt nok også til den 22, men er også lidt nervøs for det.

Jeg krydser fingre for at alt er fint på onsdag :lun: Du må ikke blive ked af det og bekymret, hvis de ikke kan se hjerteblink. Det ville være langt mere normalt, at de ikke kan se det på det tidspunkt :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPT

Nu er jeg også nysgerrig efter hvem Efterårsbaby er :D

Hvor mange børn har du i forvejen? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Ja jeg har heller ikke gættet hvem Efterårsbaby er :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Jeg sender lige en pb til jer begge :kys:

Jeg er ikke speciel kendt eller noget. Har bare familie herinde, som godt må vente lidt med at vide noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Har bestilt en pakke med to test i nu. Så må jeg tage en morgenen efter, jeg har modtaget den og så igen en uge efter. Så håber jeg bare, at de viser det, jeg gerne vil se :)

Jeg glæder mig godt nok også til den 22, men er også lidt nervøs for det.

Jeg krydser fingre for at alt er fint på onsdag :lun: Du må ikke blive ked af det og bekymret, hvis de ikke kan se hjerteblink. Det ville være langt mere normalt, at de ikke kan se det på det tidspunkt :kys:

Jeg regner ikke med at de kan se hjerteblink på onsdag :) det er alt for tidligt, det er vist først i næste uge man plejer at have en god chance for det :) jeg mente, at jeg glæder mig mest til scanningen den 22 :)

Afhængig af dit hcg tal kan du risikere at den viser +3 begge gange. Den kan ikke vise mere end +3 (som i mere end 3 uger siden befrugtning). 5+1 viste min 2-3 men du kommer til at teste 5+3. Åh det er spændende altså :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Har taget en nyt test her til morgen, og jeg har i hvert fald hcg i kroppen :lun:

Første billede er fra 4+3 om morgenen, andet billede er fra 4+3 om eftermiddagen/aftenen, tredje billede er fra 4+4 om morgenen og sidste billede er fra i morges 5+2. Alle billeder er taget efter 5 min.

post-104319-0-54108500-1433743862_thumb.

post-104319-0-88711700-1433743875_thumb.

post-104319-0-09999300-1433743889_thumb.

post-104319-0-25846500-1433743899_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Jeg regner ikke med at de kan se hjerteblink på onsdag :) det er alt for tidligt, det er vist først i næste uge man plejer at have en god chance for det :) jeg mente, at jeg glæder mig mest til scanningen den 22 :)

Afhængig af dit hcg tal kan du risikere at den viser +3 begge gange. Den kan ikke vise mere end +3 (som i mere end 3 uger siden befrugtning). 5+1 viste min 2-3 men du kommer til at teste 5+3. Åh det er spændende altså :D

Ja det kom jeg også lige til at tænke på, efter at jeg havde bestilt :stoned: Nå men pyt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Kat - det er bare SÅ vildt og surrealistisk når teststregen er stærkere end kontrolstregen :lun: jeg er så glad for at være her med dig :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Kat - det er bare SÅ vildt og surrealistisk når teststregen er stærkere end kontrolstregen :lun: jeg er så glad for at være her med dig :kys:

Det er total vildt og skørt, når behandling aldrig har kunnet givet mig så meget som en skyggestreg.

Jeg er også så glad for at være her med dig og håber inderligt af hele mit hjerte at vi får lov at følges hele vejen :kys: Og XXXXXXX

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites