Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

katskat1987

Terminstråd Februar & Marts 2016

Recommended Posts

Efterårsbaby

Hvornår har du blodprøvedag? :)

I morgen. Og så forhåbentlig svar tirsdag. Sådan var det i sidste uge i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Jeg har lige taget en test mere her til aften. Stadig bragende positiv, så jeg håber det er gode tegn ifht at hcg er steget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Gelica kan man godt udelukke et vindæg ved din scanning på onsdag, eller er det først, når man kan se hjerteblink, at man kan udelukke et vindæg?

Og hvor har du købt dine test med ugeindikator? Fandt to billigt på nettet, men jeg kunne da godt tænke mig at få fat i sådan noget ret hurtigt, tænker bare de er mega dyre, når det ikke er over nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Fandt du en fugl? :D

Åh skønt at vide, at HCG stiger som det skal :banan::kys:

Har du haft meget murren? Jeg havde rigtig meget indtil i torsdag, men siden da har jeg faktisk ikke rigtig haft noget murren. Tog det egentlig som et godt tegn, at det murrede så meget, men bliver lidt bekymret, når det nu helt er holdt op.

Jeg fandt en firkløver så jeg dropper fuglen :D det skifter virkelig meget mht mens murren. Nogle gange er det så slemt at jeg forventer mens hvert sekund og andre gange går der dage imellem at jeg mærker noget. Det er kun brysterne, der konstant er større.

Har du hentet nogle apps ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Jeg fandt en firkløver så jeg dropper fuglen :D det skifter virkelig meget mht mens murren. Nogle gange er det så slemt at jeg forventer mens hvert sekund og andre gange går der dage imellem at jeg mærker noget. Det er kun brysterne, der konstant er større.

Har du hentet nogle apps ned?

En firkløver er da så meget bedre, end at blive skidt på af en fugl :gogo::D

Jeg har den der womanlog pregnancy, men kun fordi jeg har brugt womanlog til at holde styr på menstruation. Jeg kender ikke rigtig andre apps :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Jeg har den der womanlog pregnancy, men kun fordi jeg har brugt womanlog til at holde styr på menstruation. Jeg kender ikke rigtig andre apps :genert:

Kan anbefale den der hedder Pregnancy :lun: hoooold nu op, tiden er lang til 7+2. Jeg glæder mig så meget til dén scanning - og frygter den også lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Ih hvor jeg virkelig hepper på dig Efterår!

Og tillykke med jeres tråd :lun:

Tusind tak :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Jeg har også womanlog og synes den er ok. Overvejer at købe mig fri for reklamerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Gelica kan man godt udelukke et vindæg ved din scanning på onsdag, eller er det først, når man kan se hjerteblink, at man kan udelukke et vindæg?

Og hvor har du købt dine test med ugeindikator? Fandt to billigt på nettet, men jeg kunne da godt tænke mig at få fat i sådan noget ret hurtigt, tænker bare de er mega dyre, når det ikke er over nettet.

Ja på onsdag burde man kunne se fosteret, hvis der er et. Jeg glæder mig bare mest til at se hjerteblink, så kan jeg bedre slappe af, tror jeg.

Jeg har købt dem på clearblues hjemmeside. De er lidt pebrede men synes det er rart at kunne se at hcg stiger. Den er 92% sikker med ugerne, men jeg ved jo præcis hvornår befrugtningen er sket og for mig har den passet præcist. Hvis du bestiller inden 22 (mener jeg) så ligger den i din postkasse imorgen :)

Efterårsbaby - opdater mig lige :) fik du målt hcg i sidste uge og så måler de for at sikre en stigning? Er det hos din alm læge? Det er så spændende med de blodprøver, næsten for spændende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Ja på onsdag burde man kunne se fosteret, hvis der er et. Jeg glæder mig bare mest til at se hjerteblink, så kan jeg bedre slappe af, tror jeg.

Jeg har købt dem på clearblues hjemmeside. De er lidt pebrede men synes det er rart at kunne se at hcg stiger. Den er 92% sikker med ugerne, men jeg ved jo præcis hvornår befrugtningen er sket og for mig har den passet præcist. Hvis du bestiller inden 22 (mener jeg) så ligger den i din postkasse imorgen :)

Efterårsbaby - opdater mig lige :) fik du målt hcg i sidste uge og så måler de for at sikre en stigning? Er det hos din alm læge? Det er så spændende med de blodprøver, næsten for spændende :D

Jeg startede med en lille pletblødning 3+3 og testede meget svagt positivt. Så fik jeg helt alm mens og tænkte løbet var kørt. Den varede dog kun to dage og så testede jeg igen. Positivt. Det blev jeg så ved med i nogle dage. Indtil jeg testede negativt på en digital og meget meget svagt på en stavtest. Så ringede jeg til lægen. Og skulle have taget blodprøve for at sikre at hcg faldt. Men inden jeg kom til læge testede jeg positiv flere gange og den blev tydeligere og tydeligere.

Og mit hcg var så 287 i mandags. Nu skal lægen sikre sig at den stiger som den skal. Eller falder. Hun går med livrem og seler pga jeg har blødt som mens og pga min MA for to mdr siden.

Efterfølgende føler jeg mig mere og mere overbevist om at min negative test skyldes tynd urin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites