Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

katskat1987

Terminstråd Februar & Marts 2016

Recommended Posts

katskat1987

Kan man godt se noget så tidligt? Det troede jeg slet ikke. Sejt. Jeg krydser alt, hvad jeg kan for at alt er okay :kys:

Selv er jeg også lidt bekymret for et vindæg, eller for at komme til scanning og så at den sidder uden for livmoderen, eller er alt for lille, så det er tegn på, at der er noget galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Kan man godt se noget så tidligt? Det troede jeg slet ikke. Sejt. Jeg krydser alt, hvad jeg kan for at alt er okay :kys:

Selv er jeg også lidt bekymret for et vindæg, eller for at komme til scanning og så at den sidder uden for livmoderen, eller er alt for lille, så det er tegn på, at der er noget galt.

Jeg har ikke selv været i fertilitetsbehandling, men kan forestille mig, at man helt naturligt må være mere bekymret for at ting kan gå galt.

Jeg havde en MA i marts/april, hvor vi fandt ud af at fosteret ikke havde levet i to-tre uger. Jeg følte mig meget forrådt af min krop, som bare havde gået og vist mig at jeg stadig var gravid, selvom jeg ikke var det. Jeg var godt nok blevet sat en uge tilbage (hvilket heller ikke gav mening ifht ægløsning og hvornår jeg kunne teste positivt), men det sagde alle var helt normalt. Det er helt klart ikke noget jeg kommer til at tage for gode varer igen.

Hvis vi kommer så langt denne gang, skal vi have en scanning umiddelbart efter det tidspunkt hvor fosteret gik til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

Yeah for en februar tråd der allerede tæller to ub'er det er ret sejt :banan: tillykke til jer alle tre, i efterårsbaby nu bliver jeg jo nysgerrig for hvem du er, for hvis du var x-skrukker med kat var du det jo også med mig :slem:

Nå men krydser for jer alle tre, i tænk sig min februar terminstråd allerede blev oprettet for to år siden :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Yeah for en februar tråd der allerede tæller to ub'er det er ret sejt :banan: tillykke til jer alle tre, i efterårsbaby nu bliver jeg jo nysgerrig for hvem du er, for hvis du var x-skrukker med kat var du det jo også med mig :slem:

Nå men krydser for jer alle tre, i tænk sig min februar terminstråd allerede blev oprettet for to år siden :shock:

Jep :slem:

Og jeg har også været i en anden februartråd engang :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

Jep :slem:

Og jeg har også været i en anden februartråd engang :genert:

Uh, så har jeg gættet dig!! Tillykke, hvor dejligt for jer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Uh, så har jeg gættet dig!! Tillykke, hvor dejligt for jer :)

Tak :kys: Jeg er stadig forbeholden med at glæde mig. Skal lige have blodprøven overstået :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

Det kan jeg godt forstå. Det er også bare så nervepirrende i starten, og når man så ikke altid har været lige heldig i dette game er det bare endnu sværere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Man kan se fostersækken og fosteret på onsdag. Der er en mikroskopisk chance for at se hjerteblink men den er så lille at det tør jeg ikke håbe på :)

Idag testede jeg med en Clearblue digital med ugeindikator for på den måde at tjekke om hcg er steget. For en uge siden sagde den 1-2 uger siden befrugtning og idag sagde den 2-3 så :banan: hcg er steget siden blodprøve!

Leder nu desperat efter en fugl :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Tak :kys: Jeg er stadig forbeholden med at glæde mig. Skal lige have blodprøven overstået :)

Hvornår har du blodprøvedag? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Man kan se fostersækken og fosteret på onsdag. Der er en mikroskopisk chance for at se hjerteblink men den er så lille at det tør jeg ikke håbe på :)

Idag testede jeg med en Clearblue digital med ugeindikator for på den måde at tjekke om hcg er steget. For en uge siden sagde den 1-2 uger siden befrugtning og idag sagde den 2-3 så :banan: hcg er steget siden blodprøve!

Leder nu desperat efter en fugl :D

Fandt du en fugl? :D

Åh skønt at vide, at HCG stiger som det skal :banan::kys:

Har du haft meget murren? Jeg havde rigtig meget indtil i torsdag, men siden da har jeg faktisk ikke rigtig haft noget murren. Tog det egentlig som et godt tegn, at det murrede så meget, men bliver lidt bekymret, når det nu helt er holdt op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites