Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

anilara

Hvilken debattør er du?

Recommended Posts

anilara

Som en hjælp til os nye Woman-boykotters(?), som nu skal til at lære en masse at kende, men samtidig også lidt sjov selvransagelse:

Hvordan tror du, du skiller dig ud herinde?

Hvad husker andre brugere dig især for, tænker du?

Nævn dine største kæpheste, så vi ved i hvilke tråde vi altid kan finde dig.

Fortæl gerne andet om dig selv hvis du finder det relevant, eller hvis du bare har lyst.

^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Øj, det er svært at svare på. Ret beset aner jeg jo ikke, om jeg skiller mig ud, eller om andre overhovedet husker mig :genert:

Men jeg kan som oftest findes i Fodbold, i Kellervision-trådene, og (periodisk) i nogle af evighedstrådene. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine

Hvordan tror du, du skiller dig ud herinde? Det er jeg ret sikker på, at jeg ikke gør.

Hvad husker andre brugere dig især for, tænker du? Det tror jeg ikke de gør :lol:

Nævn dine største kæpheste, så vi ved i hvilke tråde vi altid kan finde dig Har ikke som sådan en kæphest, men er mest i Mad & Drikke, Liv & Sjæl og i Evighedstrådene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Som en hjælp til os nye Woman-boykotters(?), som nu skal til at lære en masse at kende, men samtidig også lidt sjov selvransagelse:

Fortæl gerne andet om dig selv hvis du finder det relevant, eller hvis du bare har lyst.

^_^

1: Er ham der opretter irriterende mange tråde (undskyld :genert: ) ofte om virkelig mærkelige ting :blush:

2: Se punkt1 og så ved de fleste vidst at jeg har lidt "problemer" med vin og kvinder :D

3: Jeg går ret meget op i god mad og drikke, så kan næsten altid findes derinde, og så går jeg en del op i økonomi, både den nationale og den private, så kommer også en del i samfund og privatøkonomi, og så kan jeg nok ikke nægte at være en af bagmændene bag Luksusfælde-tråden, hvor jeg prøver at korrumpere de andre og bringe dem ned på mit niveau, især når det kommer til sukkerforbrug :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

1. Tror jeg ikke jeg gør.

2. Uhm det ved jeg virkelig ikke :-)

3. Min kæphest er normalt politisk eller familie meeeeen lige i øjeblikket, er jeg en del nede i sex og kinky og ellers bevæger jeg mig rimelig usynligt rundt på debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anilara

Det er sjovt flere af jer ikke tror I bliver husket/genkendt eller skiller jer ud  :)

Jeg har da allerede på min 2. dag lagt mærke til flere som jeg genkender i flere forkskellige tråde nu, som jeg er ved at danne mig indtryk af.

Jeg tror roligt I kan regne med, at nogle husker jer - hvert fald når man har flere tusind indlæg bag sig  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Orchidea

^_^

Hmm :gruble: jeg tror ikke at jeg skiller mig specielt ud, ment på den måde at debatørerne herinde er ret så forskellige mht alder, uddannelse, baggrund, erfaringer, holdninger og jeg skal komme efter dig... Det er jo det fede ved debatten :)

På trods af, at jeg har været herinde siden 99, dog under forskellige profiler, tror jeg ikke at jeg huskes for noget særligt. Det hænger nok sammen med at jeg læser en del mere end jeg skriver herinde. Jeg er også glad for min anonymitet og har aldrig deltaget i debatkomsammener og kommer heller ikke til det- omend jeg da kan være nysgerrig. Jeg føler jo alligevel at jeg "kender" flere af debatørerne.

Jeg har ikke de store kæpheste, jeg lader mig bare underholde, inspirere, irritere etc. Det kan til gengæld få mig helt op i stolen, når debatører er nedladende - især når det er kombineret med et fuldstændigt fravær af noget, der bare minder om intelligens.

Velkommen til jer nye :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

1. Det gør jeg ikke
2. Hmm det er svært. Det er jo nemmere for andre at bedømme det. Edit: Julehjælpstråd
3. Den er også lidt svær. Men jeg vil sige at bruge debatten som sjov og som tidsfordriv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine

1. Det gør jeg ikke

2. Hmm det er svært. Det er jo nemmere for andre at bedømme det. Men måske med interesse i en bred vifte af emner vil jeg tro

3. Den er også lidt svær. Men jeg vil sige at bruge debatten som sjov og som tidsfordriv

aaargh vel Code? Nu ikke sætte dit lys under en skæppe.

Du er da særdeles kendt for julehjælptrådene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

aaargh vel Code? Nu ikke sætte dit lys under en skæppe.

Du er da særdeles kendt for julehjælptrådene :)

Sorry, troede bare ikke der var ret meget søgning på den herinde længere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...