Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

Transferrygter sommeren 2015

Recommended Posts

Nyeng

Schweinsteiger til Man U. overrasker mig ikke det mindste. Rygtet har jo været fremme før og var egentlig meget oplagt. Jeg mener det er en af de bedste signings United har gjort i flere år. Alle ved hvad Sweinsteiger står for og de har manglet en styrmand med verdensklasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Petr Cech skulle være meget tæt på et skifte til Arsenal. Lidt trist at se ham forlade Chelsea.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Ja, eneste kæmpe minus er at DeGea ikke bliver. Han har været redningsmand så mange gange i sidste sæson. Men ok, jeg var ikke fan af ham til at starte med og måske Valdez overrasker positivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Ja, eneste kæmpe minus er at DeGea ikke bliver. Han har været redningsmand så mange gange i sidste sæson. Men ok, jeg var ikke fan af ham til at starte med og måske Valdez overrasker positivt.

Valdez er da helt i orden? Han er jo ikke gammel eller noget for en målmand. Og han var altså god for Barca.

Holdet bliver forhåbentligt også bedre organiseret så det ikke skal være sådan noget "forsvaret sejler rundt og målmaden redder resultatet i en panisk feberhede" :) Så det er IMO OK hvis hans niveau er lidt lavere end De Gea.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Mario Mandzukic til Juventus.

Kanon spiller, og undrer mig han ikke er i en af de rigtigt store. Atletico og Juventus er jo ikke ligefrem "små" klubber, meen i disse tider er de ikke klubber der er automatisk CL-favoritter hvert år, og jeg synes han hører til i sådan en.

Ærger mig især at Man United ikke har købt ham nu TO somre i træk, han ville jo uden videre løse problemet med et alternativ til Rooney som frontangriber. (Nu da RVP er over the hill.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Liverpool skulle forhandle med Augustinson fra Fck. IKKE godt :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Helsingborgs keeper rygtes til Fck.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Spurs er åbenbart meget tæt på at hente Yevhen Konoplyanka på en fri transfer, ifølge rygterne på Twitter.

Faktisk var han i London i går for at få en medical. Bortset fra, at han blev fotograferet i Madrids lufthavn i går. Men det er så helt sikkert, fordi Daniel Levy er i Madrid for at købe Alderweireld, og så ville det ligesom være nemmere at mødes dér, og ikke fordi Konoplyanka skal til et spansk hold. Eller Inter, West Ham, Stoke, Liverpool og hvem han ellers har været linket til i løbet af den sidste uge.

For slet ikke at snakke om rygterne om, at han og hans familie er blevet truet med meget ubehagelige ting, hvis ikke han underskriver en ny kontrakt med Dnipro. Og at han slet ikke er gratis, fordi han er ejet af Dnipros ejer og to andre, som kræver mange penge for deres andel. Og nå ja, at Dnipros (og Konoplyankas) ejer er jøde, og kun vil sælge til andre jøder. 

:stoned:

Twitter er fandme et mærkeligt sted, nogen gange :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites