Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

Transferrygter sommeren 2015

Recommended Posts

egernunge

Ifølge 'Arry Redknapp er André Ayew tæt på at skrive under med Swansea. :)

Og done :)

CHJ8y-hWQAAIXmL.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Og Khedira ryger til Juventus. Spændende skifte fra RM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Pedro Obiang er skiftet til West Ham.

David Gold (West Hams bestyrelsesformand) har dog ikke helt styr på, hvordan den nye spiller ser ud. I hvert fald er det et billede af Ogbonna, han har tweetet :-D

CHJl-kKWcAAoubN.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Andreas Christensen rygtes fra Chelsea til Mönchengladbach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

:lol:

The Sun's Alan Nixon calls himself the Boss Of Goss; we would call him something rather different that we would never repeat on a website frequented by families. Well, one family. Ours.

The self-styled Boss of Goss was in fine form on Sunday when he told readers: 'ARSENAL goalkeeper Damien Martinez is set to go on loan to Spanish side Getafe...Martinez cannot even make the Gunners bench with Wojciech Szczesny, David Ospina and Emiliano Martinez already ahead of him.'

That would be Damián Emiliano Martínez. You know it's going badly when you push yourself down the pecking order.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Rygterne om Falcao til Chelsea er brændvarme for tiden. Nu skulle de personlige forhandlinger være på plads for en låneaftale med mulighed for en permanent aftale.

Sjovt at tænke på hvor tætte de var for nogle år siden, og jeg blev så skuffet da det ikke lykkedes. Nu håber jeg faktisk lidt at de ikke signer ham. Jeg syntes det var til grin da han valgte Monaco, og efter det skifte har han ikke været i nærheden af niveauet han tidligere har haft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Makienok rygtes hjem til Bif. Ham havde jeg sgu helt glemt. ..men det havde jeg egentlig også forventet da han tog til Italien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites