Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

egernunge

Transferrygter sommeren 2015

Recommended Posts

egernunge

Så er det ved at være Silly Season igen :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Oh yes :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egernunge

Og så kan jeg lægge ud med noget, der ikke er et rygte, men en bekræftet transfer: Kevin Wimmer fra Köln til Tottenham. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Raheem Sterling fra Liverpool til Real hvis altså Benitez ender med at blive træner. Han er så også rygtet til både Arsenal, Chelsea og City.

Sterling er en totalt overvurderet spiller der passer ind lige præcis i Liverpool. En klub som ikke rigtig kan være med på helt øverste niveau. Han vil ALRIG slå til i Real Madrid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jordi90

Dortmunds direktør Hans Joachim Watzke, har bekræftet at Gündogan skifter klub til sommer. Han er blandt andet rygtet til Barcelona og rygterne går på at Barcelona allerede har lavet en aftale med tyskeren. Barcelona må som bekendt godt købe spillere til sommer, men må først indskrive dem 1. Januar 2016.  :) 

Hvor tror i Gündogan ender?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/medie-chelsea-forhandler-med-falcao/

Falcao og Chelsea forhandler. Jeg ærger mig lidt over det, hvis det er rigtigt. At Falcao fravalgte Chelsea for et par år siden, tror jeg ikke Chelseas fans sådan lige glemmer. At han så er kasseret af United gør det bare endnu værre.

Selvom Cavani på samme tid droppede Chelsea til fordel for Psg, så kunne jeg faktisk bedre acceptere at man hentede ham. Han bliver jo rygtet til Atletico nu, og har jo længe været utilfred med at spille kant og stå i skyggen af Zlatan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Farvel til Falcao. Kan han få success i Chelsea, så fint med mig. Flopper han, så er det endnu bedre ;) Han var bare ikke den rette hos ManU.

Jeg er spændt på hvor Festersen fra FCV ender. Han er for god til 1. div. og kunne være fin i Brøndby, der ikke har råd til at beholde Puuki.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Farvel til Falcao. Kan han få success i Chelsea, så fint med mig. Flopper han, så er det endnu bedre ;) Han var bare ikke den rette hos ManU.

Jeg er spændt på hvor Festersen fra FCV ender. Han er for god til 1. div. og kunne være fin i Brøndby, der ikke har råd til at beholde Puuki.

Arh Brøndby er han måske ikke helt god nok til. En Agf, Viborg eller Ob måske er nok mere hans niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Raheem Sterling fra Liverpool til Real hvis altså Benitez ender med at blive træner. Han er så også rygtet til både Arsenal, Chelsea og City.

Sterling er en totalt overvurderet spiller der passer ind lige præcis i Liverpool. En klub som ikke rigtig kan være med på helt øverste niveau. Han vil ALRIG slå til i Real Madrid.

Nu rygtes Sergio Agüero til Real og ikke Sterling :gruble:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/glem-sterling-her-er-real-madrids-droemmespiller/5589802

Hvem vil City så hente i stedet for, selvsamme Sterling? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites