Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Guldpilen

Termin i December 2015 & Januar 2016

Recommended Posts

Guldpilen

:lol: du har allerede overset min opdatering :-P

men er pjattet med dit farvegajl :D

Nej nej, men computeren gik i gang med en eller anden opdatering, så er lige på fra iPaden. Skal nok rette det når den er færdig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Nej nej, men computeren gik i gang med en eller anden opdatering, så er lige på fra iPaden. Skal nok rette det når den er færdig :D

det er ikke sådan når du igen skal til at bruge commen, nu du er ts :-P

---

jeg har lige lavet dagens yoga øvelser. Min balle gør ikke lige så ondt længere (noget med en iskais nerve der gik amok for nogle uger siden :rulle: ) men synes resten af kroppen ter sig lidt, og jeg er irriteret af en spændingshovedpine - suk. det er noget trættende, for nogle dage gør det squ ondt.

uhh og så er det snart weekend - en dag tilbage :banan: jeg kender en der glæder sig rigtig meget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Hvad i alverden sker der for at mine bryster er ømme?? Det har de ikke været i de andre to graviditeter! SNYD!  :angry:

Her er jeg træt og skal ikke for sent i seng. Skal op kl. 5, i dagvagt. Derefter hjem til en kollega og gøre mig klar og direkte videre til arbejdets sommerfest, hvor jeg så skal lyve omkring hvorfor jeg ikke drikker. Skal prøve at holde mig vågen til efter kl. 21 og også køre hjem bagefter.... Det bliver en hård, men sjov fredag! God jeg har friweekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenAndenMig

Dejligt med en ny tråd og nyt selskab :klap: som sagt ender jeg sikkert med at gå ind i januar alligevel - sidst fødte jeg 42+0 :tie:

Jeg er stadig bare TRÆT hele tiden! I dag har jeg dog holdt mig i gang for at undgå at tage en lur - hvis jeg først sætte mig kan jeg ikke andet end blive træt, men hvis jeg tager en lur er jeg bare smadret resten af dagen. Jeg orkede næsten ikke at tage til pilates her til aften, men gjorde det alligevel - og det var bare SÅ godt! Jeg er lige begyndt at tage jern i denne uge, så jeg håber det snart hjælper på trætheden.

7-9-13 virker det til at min kvalme er helt væk, jeg håber det holder! Sidste graviditet havde jeg kvalme længe, så det havde jeg frygtet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Ihh hvor fint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Jeg ligger i sengen nu, med kvalmen som selskab :tie:

Er mere træt end ellers, så skal også have købt nogle jernpiller. Der er jo ingen grund til at vente til jeg er 9+0, hvis de måske allerede kan hjælpe mig bare lidt.

Ville her til aften egentlig, have bestilt tid til en tidlig scanning... Men gad ikke rejse mig fra sofaen :lol: så den må jeg bestille en anden dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenAndenMig

Jeg ligger i sengen nu, med kvalmen som selskab :tie:

Er mere træt end ellers, så skal også have købt nogle jernpiller. Der er jo ingen grund til at vente til jeg er 9+0, hvis de måske allerede kan hjælpe mig bare lidt.

Ville her til aften egentlig, have bestilt tid til en tidlig scanning... Men gad ikke rejse mig fra sofaen :lol: så den må jeg bestille en anden dag :D

Ja jeg havde slet ikke tænkt på at tage jern før tid :rulle: men håber snart de hjælper! 

Dovenskaben længe leve :klap:

Jeg overvejer kraftigt at bestille en privat kønsscanning ... er simpelthen så nysgerrig denne gang! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Lige i disse dage føler jeg mig slet ikke gravid. Har ikke rigtig nogen symptomer, heller ikke helt vildt træt.

Skal til termins scanning d. 5/6 og glæder mig meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Guld -;ha så får du også lov til at opleve den "glæde". Bare vente til hvis du kommer til at vække dig selv (med ømme boobies) om natten når du skal vende dig. :devil2:

Andenmig - dejligt at hører at kvalmen er aftaget. Det er den heldigvis også her, dog med enkelte besøg engang imellem.

-----

Jeg er også kravlet under dynen. Jeg gjorde mig dog klar til natten ved at tage en lur i eftermiddags :-P men kender godt det med trætheden, glæder mig til det vender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp

Hej i den nye tråd :wave:

Jeg kan i princippet også ende med at føde i december, men jeg håber det ikke da jeg efter planen har en lille detalje der hedder en bacheloropgave som skal afleveres i januar :-D Så egentlig ville det være mest praktisk at gå over tid, og det kan jo også sagtens ske selvom jeg fødte 39+3 første gang. Ellers må jeg rykke min bachelor, for jeg er ikke en af de der seje typer der lige skriver den færdig selvom jeg har født, i så fald vil jeg bare kunne fokusere 100% på familien.

Jeg har i øvrigt skiftet til gravidstrømpebukser i dag. Nøj det er skønt :love: Det er også som om kvalmen er lidt mindre nu hvor jeg ikke har den der konstante trykken midt på maven. Jeg må nok have købt nogle flere, og så overvejer jeg allerede om man kan få gravid-strømpebukse-shorts aka lårskånere eller jeg må i gang med saksen til sommer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...