Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Guldpilen

Termin i December 2015 & Januar 2016

Recommended Posts

Guldpilen

Kender ikke de der gravidipiller så ved ikke hvad der er i :)

Det er vidst bare en almindelig vitaminpille, hvor der er den mænge folsyre i, som gravide skal have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Jern og calcium må du ikke tage sammen

Tak! Mente nok der var et eller andet, med at det ene kan opløse effekten af det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Så har jeg booket tid til tidlig scanning 16 juni, hvor jeg vil være 7+3. Er 5+0 i dag, så der er længe til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenAndenMig

Så har jeg booket tid til tidlig scanning 16 juni, hvor jeg vil være 7+3. Er 5+0 i dag, så der er længe til.

Det bliver du glad for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Det bliver du glad for :)

Fik en i sidste graviditet og man bliver altså lidt mere rolig, efter at have set liv. Der er bare så længe til NF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

jeg var også rigtig glad for min scanning 7+6.

Jeg har så haft graviditetens første tøjkrise, vi skulle ud og spise med svigerne, og følte at der ikke var noget jeg kunne passe - og det jeg kunne passe så jeg bare tyk ud i :whine: tror vist snart jeg er nød til at købe noget ventetøj snart, synes bare det er vildt når jeg altså kun er 9+6.

men det var god mad vi fik - så nu sidder jeg med min egen baby og en sushibaby :love:

chou - jeg håber da du vil blive herinde, selvom du er lidt længere fremme end nogle af os andre :) du ender jo sikkert med at få en dec-baby alligevel :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Betty: Jeg har bestemt mig for at blive

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Ja en tidlig scanning er godt givet ud! Jeg var også virkelig glad for min (var også 7+3), omend jeg stadig var meget nervøs op til nf alligevel. Men efter den er der faldet fuldstændig ro på tankerne og nu nyder jeg bare at være gravid...for det meste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenAndenMig

Fik en i sidste graviditet og man bliver altså lidt mere rolig, efter at have set liv. Der er bare så længe til NF.

Helt sikkert. Men jeg må sige jeg er blevet nervøs igen :genert: Det er selvfølgelig en stor tryghed at have set hjerteblink, men jeg føler mig mindre og mindre gravid, og der er stadig 3 uger til nf. Jeg ved godt manglende symptomer ikke har noget at sige, men jeg glæder mig godt nok til at kunne mærke liv. Dét kan jeg huske var groundbreaking sidst, da man mærkede liv hver dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites