Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Guldpilen

Termin i December 2015 & Januar 2016

Recommended Posts

Guldpilen

Det er satma en god veninde :)

Ja. Hun spiste også hele min tallerken capaccio, da jeg ikke kunne lide det :D Men nok mere fordi hun selv elsker det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Min opdatering  ;) 

Navn: Chouchoubidu

Alder: 33 år
Beskæftigelse: Fysioterapeut
Mands alder: 34 år
Mands beskæftigelse: Salg
Bor: Østjylland
Fødested: Skejby
Prøvet siden: On and off siden juni 2013 
Testet positiv: 5. april (uge 5+6)
Termin: 30. november
Andre børn: 0
Vide kønnet?: Ja
NF-scanning: 10. juli
MD-scanning:
Andre scanninger: Tidlig scanning 16. april
1. læge besøg: 23. + 30. april

Andet: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Min opdatering ;)

Navn: Chouchoubidu

Alder: 33 år

Beskæftigelse: Fysioterapeut

Mands alder: 34 år

Mands beskæftigelse: Salg

Bor: Østjylland

Fødested: Skejby

Prøvet siden: On and off siden juni 2013

Testet positiv: 5. april (uge 5+6)

Termin: 30. november

Andre børn: 0

Vide kønnet?: Ja

NF-scanning: 10. juli

MD-scanning:

Andre scanninger: Tidlig scanning 16. april

1. læge besøg: 23. + 30. april

Andet:

Hov din termin er da blevet rykket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Jeg er 13+5 i dag, så er jo rimelig langt foran Jer allesammen, men mon ikke vi kan få en masse gavn af hinanden alligevel?! Overvejede at smutte over i november-gruppen, da min termin jo alligevel har sneget sig ind i november, men nu startede jeg jo i december-gruppen, så nu bliver jeg altså hængende  ;)

Jeg har det for det meste rigtig godt og elsker at have overskud til løb igen. Jeg kaster dog stadig op om morgenen, dog ikke hver dag længere, men hver anden/tredje dag. I dag kastede jeg så op to gange :rulle: Nå men pyt, får et bedre efterfølgende…

Jeg spiser stadig om natten, men for det meste er en banan nok, jeg kommert il at blive så træt af bananer!

I går fortalte jeg min chef, at jeg er gravid. Hun blev så glad og gav mig et kæmpe knus, så det var dejligt. Derefter kunne hun slet ikke holde mund, så alle kollegaer ved det nok på mandag, men det er også helt fint med mig!

I går aftes hyggede jeg med 3 veninder. Jeg var modig og spiste sushi (efter at have læst en masse på nettet om, at det var sikkert i DK grundet vore lovkrav om, at kødet skal have været frosset ned i mindst 24 timer) og så vi Magic Mike, så vi er klar når toeren kommer i biografen snart  :slem: Jeg forsøgte at undgå de sushi med tun, men tror det glippede et par gange!

I aften skal jeg spise og hygge med en anden veninde, da min mand skal fejre sin fødselsdag i byen med nogle venner.

Åh og så har jeg fået mor-nipples  :8:  Plejer at have sådan nogle små fine nogle og nu er det pludselig blevet 2 til 3 gange større, hvad skal det ikke ende med?  :o  De større bryster, kan jeg dog godt leve med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Hov din termin er da blevet rykket :)

Ja det blev den til nf!

Ift. mens første dag var terminen faktisk fastsat af lægen til 28/11, men jeg vidste, at det ikke passede ift. æl, så havde selv gættet på 1. dec.

Det er faktisk sjovt nok at få den præcise termin, for kan man regne ud, hvor og hvornår baby blev lavet. Vores blev lavet på et hotel i KBH  :slem:  (Med mine forældre liggende i hotelværelset ved siden af  :-D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Jeg er 13+5 i dag, så er jo rimelig langt foran Jer allesammen, men mon ikke vi kan få en masse gavn af hinanden alligevel?! Overvejede at smutte over i november-gruppen, da min termin jo alligevel har sneget sig ind i november, men nu startede jeg jo i december-gruppen, så nu bliver jeg altså hængende ;)

Jeg har det for det meste rigtig godt og elsker at have overskud til løb igen. Jeg kaster dog stadig op om morgenen, dog ikke hver dag længere, men hver anden/tredje dag. I dag kastede jeg så op to gange :rulle: Nå men pyt, får et bedre efterfølgende…

Jeg spiser stadig om natten, men for det meste er en banan nok, jeg kommert il at blive så træt af bananer!

I går fortalte jeg min chef, at jeg er gravid. Hun blev så glad og gav mig et kæmpe knus, så det var dejligt. Derefter kunne hun slet ikke holde mund, så alle kollegaer ved det nok på mandag, men det er også helt fint med mig!

I går aftes hyggede jeg med 3 veninder. Jeg var modig og spiste sushi (efter at have læst en masse på nettet om, at det var sikkert i DK grundet vore lovkrav om, at kødet skal have været frosset ned i mindst 24 timer) og så vi Magic Mike, så vi er klar når toeren kommer i biografen snart :slem: Jeg forsøgte at undgå de sushi med tun, men tror det glippede et par gange!

I aften skal jeg spise og hygge med en anden veninde, da min mand skal fejre sin fødselsdag i byen med nogle venner.

Åh og så har jeg fået mor-nipples :8: Plejer at have sådan nogle små fine nogle og nu er det pludselig blevet 2 til 3 gange større, hvad skal det ikke ende med? :o De større bryster, kan jeg dog godt leve med...

Så er det nu jeg skal sige at mor nipples kan ske at blive efter fødsels og amning er slut?

Ang. Tunen så mener jeg maks er 100 g om ugen, og man skal alligevel spise en del stykker med tun før man rammer de 100 g.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chouchoubidu

Så er det nu jeg skal sige at mor nipples kan ske at blive efter fødsels og amning er slut?

Ang. Tunen så mener jeg maks er 100 g om ugen, og man skal alligevel spise en del stykker med tun før man rammer de 100 g.

Tak for nipple info  :tie: Ja kan vist ligesågodt begynde at vende mig til alle de kropslige ændringer  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Tak for nipple info  :tie: Ja kan vist ligesågodt begynde at vende mig til alle de kropslige ændringer  :P

Som min mand så charmerende siger det, så bliver de nogle ordentlige brune kogeplader

Og han er ikke en nar, han er bare en fjoller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel

Yay, flere gravide :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Jeg kan simpelthen ikke huske det. Men er det ikke noget med, at der er nogle tilskud man ikke må tage samtidigt, for så har de ikke effekt? Eller må jeg tage dem alle samtidig?

Tager Livol GraVitamin, GravidOmega og kalkpiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites