Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Guldpilen

Termin i December 2015 & Januar 2016

Recommended Posts

Catz85

Det er helt normalt, at symptomer kommer og går ikk'?

Mine bryster har været rigtig ømme den sidste uges tid, men i dag har de kun været semiømme.

Årha jeg er så bekymret hele tiden, ville ønske man kunne spole frem til uge 12. Er kun 4+6 I dag.

Det er helt normalt. Sådan nogle dage har jeg også. Og derefter plejer der at være nogle dage hvor brysterne er ultra ømme, så er de som regel vokset lidt i den ultraømme periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeanett88

Tak for svar Catz :) jeg har jo været i behandling og er blevet gravid af ivf. Har hele tiden tænkt, at NÅR jeg bliver gravid kan jeg endelig være glad. Men der følger jo helt nye bekymringer med de to streger :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp

Hvor finder man graviditetsstrømpebukser? Synes nemlig ikke jeg kan finde nogle, og dem jeg har strammer og irritere  ;)

Mine er bare fra H&M og fra sidste graviditet :) Men de har dem hele tiden, det er dog ikke lige alle modellerne jeg synes er lige gode. Og så er de små i str! Jeg har str L og er kun 163cm, men de er altså kun liiige lange nok.

Mamalicious har også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Mine er bare fra H&M og fra sidste graviditet :) Men de har dem hele tiden, det er dog ikke lige alle modellerne jeg synes er lige gode. Og så er de små i str! Jeg har str L og er kun 163cm, men de er altså kun liiige lange nok.

Mamalicious har også.

Hmm jeg er 167 så måske jeg bare skal købe i xl. Det var også den eneste størrelse de havde i den strikket udgave.

Mamalicious synes jeg er lidt svært at få fat i Århus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

mht symptomer så varierer mine også rigtig meget - og lige som jeg troede at kvalmen var væk, havde jeg besøg af den her til morgen :rulle: 

Mine bryster er dog heldigvis ikke så ømme at de vækker mig når jeg vender mig om natten længere. Men jeg synes at murren er der det meste af tiden, dog også i varierende styrke, og er nu vist blevet afløst af mere tydelige ligamentsmerter.

mht hogm graviditetsstrømpebukser, så er jeg 160 og kan fint passe str M. Dog synes jeg at de er lidt tynde i det, og hurtigt går i stykker - dog er de super lækre at have på.

---

her har jeg endelig weekend :banan: og var lige ude og handle ind da C ikke er hjemme det mest af aftenen - og det endte med en masse chokolade :fløjt: og så har jeg haft så ondt i lænden hele dagen, og haft nogle kedelig niv/jag på bagsiden af bæknet - det gjorde squ så ondt at jeg lige måtte stoppe op - så nu nyder at jeg sidder på sofaen med commen og en god kop kaffe (hvilket er en af de sjlædne jeg har lyst til for tiden). At jeg så ville ønske at jeg kunne blive siddende her resten af aftenen, men har en aftale med C om at mødes med ham i byen ved en 20 tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Godmorgen :wave2:

Og bare fordi jeg kan :klap:

Så nu er du helt klar til at tage til sommerfest :-P

men hvor er den altså fin :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Morgen :wave:

Er 5+0 i dag! :D

Kom hjem fra sommerfest 23:45 og var helt kvæstet. Pigerne vågnede kl 6:30

Vågnede med kvalme, men efter morgenmad er den nu væk. Brystvorterne er ømme, men eller har jeg det lige nu helt okay.

Vi havde planer om at skulle til Sørbymarked, men er ikke sikkert vi gider, hvis vejret fortsat er dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Håber du havde en god aften Guld. :) kunne du holde det hemmeligt?

Jeg endte med at smutte ind til byen i går, og da meget hyggeligt men sofaen havde været bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Håber du havde en god aften Guld. :) kunne du holde det hemmeligt?

Ja. Havde taget bilen og brugt undskyldningen at jeg skulle kunne køre hjem, da vi skulle til fødselsdag i formiddag. Min veninde fra arbejdet ved det godt, så jeg nippede af min velkomstdrink og så tyllede hun resten.

Jeg drak en lille bundsjat rødvin og tror ikke at baby dør af det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Ja. Havde taget bilen og brugt undskyldningen at jeg skulle kunne køre hjem, da vi skulle til fødselsdag i formiddag. Min veninde fra arbejdet ved det godt, så jeg nippede af min velkomstdrink og så tyllede hun resten.

Jeg drak en lille bundsjat rødvin og tror ikke at baby dør af det ;)

Det er satma en god veninde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites