Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Guldpilen

Termin i December 2015 & Januar 2016

Recommended Posts

Guldpilen

Godmorgen :wave2:

Og bare fordi jeg kan :klap:

post-65031-0-41281300-1432870373_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catnip

Uhh en flot test!

Har også overvejet at lave en ny - men jeg ooorker ikke :P

Burde tage mig sammen til at bestille tid til scanning. Er sgu nødt til at få en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Jeg må også hellere få udfyldt data nu da vandrejournalen er i hus. 

Navn: Catz85

Alder: 30 år
Beskæftigelse: Arbejdssøgende jurist
Mands alder: 31 år
Mands beskæftigelse: Studerende
Bor: Århus
Fødested: Skejby
Prøvet siden: November 2014
Testet positiv: 19. april
Termin: 28. dec
Andre børn: Loke fra juli '12
Vide kønnet?: Ja!
NF-scanning:
MD-scanning:
Andre scanninger: Tidlig scanning den 8. maj, hvor jeg var lidt over 6 uger henne.
1. læge besøg: 28. maj 

Andet: Var gravid sidste år, men denne endte desværre i provokeret senabort da fosteret havde Downs. Derfor skal vi på Skejby og have taget en blodprøve den 4. juni, og ud fra den kan de se om fosteret er rask eller om der er kromosonfejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Hej i den nye tråd :wave:

Jeg kan i princippet også ende med at føde i december, men jeg håber det ikke da jeg efter planen har en lille detalje der hedder en bacheloropgave som skal afleveres i januar :-D Så egentlig ville det være mest praktisk at gå over tid, og det kan jo også sagtens ske selvom jeg fødte 39+3 første gang. Ellers må jeg rykke min bachelor, for jeg er ikke en af de der seje typer der lige skriver den færdig selvom jeg har født, i så fald vil jeg bare kunne fokusere 100% på familien.

Jeg har i øvrigt skiftet til gravidstrømpebukser i dag. Nøj det er skønt :love: Det er også som om kvalmen er lidt mindre nu hvor jeg ikke har den der konstante trykken midt på maven. Jeg må nok have købt nogle flere, og så overvejer jeg allerede om man kan få gravid-strømpebukse-shorts aka lårskånere eller jeg må i gang med saksen til sommer ;)

Hvor finder man graviditetsstrømpebukser? Synes nemlig ikke jeg kan finde nogle, og dem jeg har strammer og irritere  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Navn: Catz85

NF-scanning:

MD-scanning:

Andre scanninger: Tidlig scanning den 8. maj, hvor jeg var lidt over 6 uger henne.

Andet: Var gravid sidste år, men denne endte desværre i provokeret senabort da fosteret havde Downs. Derfor skal vi på Skejby og have taget en blodprøve den 4. juni, og ud fra den kan de se om fosteret er rask eller om der er kromosonfejl.

Jamen velkommen til :wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Jeg er 9+5 i dag, og jeg begyndte på jernpiller for lidt over en uge siden. Havde nogle dage hvor jeg blev let svimmel men det er ovre nu, tror det er jernen der har hjulpet. 

Men ingen kvalme, dog aversion mod rigtig meget mad, så det er liiiiidt tricky at finde noget jeg vil proppe i munden. Specielt kød er blevet fjende numero uno.

Torsdag i næste uge skal vi på Skejby, hvor de først ser om fosteret har det godt og så tager de en blodprøve til Nifty-testen bagefter. Det er i stedet for en moderkagebiopsi, som jeg har lovet mig selv aldrig nogensinde at skulle have igen.

Er spændt og skræmt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Er der i øvrigt andre der er udfordret i en supermarked? Jeg lader til at have tabt min evne til at handle ind, hvilket er lidt træls eftersom det er mig der står for indkøbene herhjemme. Kan ikke få mig selv til at tage kød op af køledisken, for jeg har virkelig ikke lyst til at spise det. Manden griner lidt af det, men faktum er at vores køleskab har et yderst sørgeligt indhold lige for tiden.

F.eks. skulle jeg ind og købe pålæg i dag, men det eneste pålæg jeg kom ud med var leverpostej. Ikke fordi jeg spiser det, men fordi det lige var det jeg kunne få mig selv til at lægge ned i kurven.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenAndenMig

Er der i øvrigt andre der er udfordret i en supermarked? Jeg lader til at have tabt min evne til at handle ind, hvilket er lidt træls eftersom det er mig der står for indkøbene herhjemme. Kan ikke få mig selv til at tage kød op af køledisken, for jeg har virkelig ikke lyst til at spise det. Manden griner lidt af det, men faktum er at vores køleskab har et yderst sørgeligt indhold lige for tiden.

F.eks. skulle jeg ind og købe pålæg i dag, men det eneste pålæg jeg kom ud med var leverpostej. Ikke fordi jeg spiser det, men fordi det lige var det jeg kunne få mig selv til at lægge ned i kurven.  

Jeg kender det :) Det er også mig der køber ind her, og det er virkelig ikke meget jeg har lyst til. I går spiste vi risengrød til aftensmad :lol: fordi jeg havde lede ved stort set alt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Navn: Catz85

NF-scanning:

MD-scanning:

Tillykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeanett88

Det er helt normalt, at symptomer kommer og går ikk'?

Mine bryster har været rigtig ømme den sidste uges tid, men i dag har de kun været semiømme.

Årha jeg er så bekymret hele tiden, ville ønske man kunne spole frem til uge 12. Er kun 4+6 I dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites