Jesper74

Hvis du kunne spørg Gud et spørgsmål, hvad skulle det være.?

Recommended Posts

Zorglup

Hvad fanden har du i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvordan føles det egentlig ikke at være?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, Lurker skrev:

Hvornår lukker Netto?

Det behøver du ikke spørge gud om?

kik på www.netto.dk

Der finder du åbningstiderne og andet ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Mit spørgsmål: 

Hej Gud Erik Jensen - eller hvad du nu hedder?!

Hvis du er åh, så god, almægtig og kærlig, hvorfor tillader du så alle de krige, al den sult og al den elendighed, som er her på jorden? Og hvorfor er vores planet så uretfærdig, hvor små uskyldige børn dør af sult og gamle banditter i habitter bliver 100 år gamle og lever i sus og dus det meste af livet?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner

"Gud, hvorfor valgte du jeg skulle blive født i Danmark istedet for USA?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Hvis jeg mødte gud vil jeg sige til ham at han har begået en kæmpe fejl,for religion har været skyld i mange krige og ulykker,og elendighed,og vores syn på sex og andres forskellighed

1000 vis af kvinders ulykke fordi de blev gravide udenfor ægteskab

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina

Hvorfor opfandt du myg?!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 15/12/2018 at 10:29, Lucianone skrev:

Mit spørgsmål: 

Hej Gud Erik Jensen - eller hvad du nu hedder?!

Hvis du er åh, så god, almægtig og kærlig, hvorfor tillader du så alle de krige, al den sult og al den elendighed, som er her på jorden? Og hvorfor er vores planet så uretfærdig, hvor små uskyldige børn dør af sult og gamle banditter i habitter bliver 100 år gamle og lever i sus og dus det meste af livet?

Det gør Han ikke, der er rigelig med mad til alle.... Forstil dig lige hvor vild det er, Gud skabte alt på seks dage, og har ikke skabt så meget som en høne siden, arbejdet blev gjort ordenlig i første omgang, så det har aldrig været nødvendigt, det er sådan en Gud vi tilbeder!

Prøv at se denne korte video, Francis Chan svare helt genialt på dit spørgsmål, med en lille video han har lavet som et eksempel.

On 15/12/2018 at 10:29, Lucianone skrev:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On ‎28‎-‎12‎-‎2018 at 19:03, Tim Hansen skrev:

Det gør Han ikke, der er rigelig med mad til alle.... Forstil dig lige hvor vild det er, Gud skabte alt på seks dage, og har ikke skabt så meget som en høne siden, arbejdet blev gjort ordenlig i første omgang, så det har aldrig været nødvendigt, det er sådan en Gud vi tilbeder!

Prøv at se denne korte video, Francis Chan svare helt genialt på dit spørgsmål, med en lille video han har lavet som et eksempel.

Det synes jeg godt nok et frækt svar, nu vi ved at flere millioner lever under fattigdom grænsen, at mange millioner er på flygt fra famine og krig og endnu flere millioner på flygt som følge af vores klima ændringer.

Jeg tror nu nok at Gud som altid blænder sig udenom, mit spørgsmål til ham er, Om han hygger sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 28/12/2018 at 15:03, Tim Hansen skrev:

Gud var heldig med høns og grise - men fejlede med næsehorn og blåhvaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind