Januar 2016 Terminstråd for kommende Januarmødre og Januarbørn. Navn: Alder: Beskæftigelse: Mands alder: Mands beskæftigelse: Bor: Fødested: Prøvet siden: Testet positiv: Termin: Andre børn: Vide kønnet?: NF-scanning: MD-scanning: Andre scanninger: 1. læge besøg: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hvem er vi: Navn: Coccygis Alder: 25 år Beskæftigelse: Studerende, færdiguddannet juni 15. Mands alder: 25 år. Mands beskæftigelse: Selvstændig. Bor: Esbjerg Fødested: Forhåbentlig hjemme i stuen. Prøvet siden: April 15. Testet positiv: 3.maj. Termin: d. 6. januar. (bliver nok rykket grundet urgelmæssig cyklus.) Andre børn: Nej. Vide kønnet?: Jeg vil ikke, men min kæreste insisterer. NF-scanning: - MD-scanning: - Andre scanninger: Terminsscanning d. 3.juni. 1. læge besøg: d. 8. juni Navn: FruDulle Alder: Beskæftigelse: Studerende/hausfrau Mands alder: Mands beskæftigelse: Ingeniør Bor: Dhaka, Bangladesh Fødested: Storkereden, Slagelse Prøvet siden: April 2015 Testet positiv: 7. Maj Termin: 11/1 Andre børn: Christoffer fra august 2013- ivf barn Vide kønnet?: Ja, manden insisterer NF-scanning: 25. Juni MD-scanning: Andre scanninger: Tryghedsscan 20. Maj- alt godt 1. læge besøg: 11. Maj Navn: Skum Alder: 29 Beskæftigelse: Studerende Mands alder: 35 Bor: Århusområdet Fødested: Hjemme Prøvet siden: Marts 2015 Testet positiv: 3. maj 2015 Termin: Umiddelbart 9. januar, men tror den bliver rykket frem Andre børn: A fra juni 2013 Vide kønnet?: Jeg ville helst ikke, men manden insisterer NF-scanning: Ved ikke MD-scanning: Ved ikke Andre scanninger: Forhåbentlig ikke 1. læge besøg: 11. juni Navn: StumpL Alder: 29 år Beskæftigelse: Sygeplekerske Mands alder: 29 år Mands beskæftigelse: Slagter voksenelev Bor: Sønderjylland Fødested: Aabenraa Prøvet siden: April 2015 (har ikke haft mens efter stop ef minipiller) Testet positiv: meget svag test d. 13/5 Termin: beregning ud fra æl-slim d. 30/4 gætter jeg på termin omkring d. 22. januar 2016, men skal have pks så det bliver før denne dato. Andre børn: Mille juni 2012 og Sofus dec. 2013 Vide kønnet?: Nej Terminsscanning hos gyn.: d. 5. juni 2015 NF-scanning: MD-scanning: Andre scanninger: 1. læge besøg: Navn: Catnip Alder: 29 Beskæftigelse: Jobsøgende Mands alder: 28 Mands beskæftigelse: Lærer Bor: I Nordjylland Fødested: Aalborg Prøvet siden: Vi nåede faktisk ikke at prøve... Testet positiv: 15. maj Termin: 23. januar 2016 Andre børn: Søn på 2 år Vide kønnet?: Synes det kunne være sjovt ikke at vide. Kæresten er uenig NF-scanning: MD-scanning: Andre scanninger: 1. læge besøg: 25. juni Navn: Louisedetmig Alder: 31 Beskæftigelse: Offentlig ansat Mands alder: 30 Mands beskæftigelse: Privat ansat Bor: Syddanmark Fødested: ?? Prøvet siden: Efteråret 2014 Testet positiv: I dag Termin: ?? Andre børn: Ingen Vide kønnet?: Nej NF-scanning: ?? MD-scanning: ?? Andre scanninger: ?? 1. læge besøg: Skal da lige have sendt hende en mail Navn: Guldpilen aka Louise Alder: Snart 34 år Beskæftigelse: Sygeplejerske Mands alder: 34 år Mands beskæftigelse: Disponent Bor: i Slagelse Fødested: Formentlig PKS på Næstved Prøvet siden: September 2014, dvs 9 mdr Testet positiv: 19 maj 2015 da jeg var 3+3 Termin: 30 januar 2016 Andre børn: Leah fra 2010 & Dicte fra 2012 Vide kønnet?: JA! NF-scanning: MD-scanning: Andre scanninger: 1. læge besøg: Have lavet vandrejournal og blodprøver hos sygeplejersken 25/6 og samtale hos lægen 1/7