Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

fætter højben

nye størrelse mål

Recommended Posts

fætter højben

For at lave mere dynamik på fodboldt banen foreslår jeg at

Fordboldmålene  som nu har 2,44cm høj og 7,32cm bred kunne jeg godt tænke mig blev større

feks 2,50cm høj & 7,40cm bred

lav samtidig en 3 min straf for et frispark eller andet bevidst beskidt spil hvor spilleren er på bænken og resten må trække læsset fordi en spiller har optrådt usportsligt

Mulighed for at skifte 5 mand ud under kampen

Fjern offside reglen :worship:

2 Dommere på banen

Måske fjerne lidt vægt fra bolden

Disse tiltag tror jeg kunne gøre flere forboldtkampe mere spændende og først og fremmest nogle flere mål,men også ændre nogle at de dumme ting som dominerende på banen med meget fokus på taklinger og beskidt spil

Timing hvor holdet og træner taler sammen ligesom i håndboldt,feks mulighed for 2 gange timing i en kamp for hvert hold så har træner og spillere muligheden for at ændre nogle ting

vil hellere se gode triks og fede finder :rocker:

om der skal flere spiller på banen ved jeg ikke

men 90min uden mål kan være træls at se på :gruble:

Lige så stor en fornøjelse det er at se en lækker kamp lige så træls er det at se en kamp hvor det ikke fungere

og så  lige til sidst en ordentlig kontrol af tilskuerne hvad de har med på stadion

hvor der ikke kan være muligheden for at have romer lys og andet med  som er til for at ødelægge kampen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

Jeg foreslår at vi helt og aldeles bandlyser fodbold de næste 10 år, vi trænger til at trække vejret, bruge dygtige studieværter og sendetid på noget langt mere oplysende og samfundsrelevant. 
Lad de dygtige idrætstalenter bruge deres krudt og energi på andre sportsgrene, der i langt mindre grad appelerer til at folk opfører sig rivalerende og som idioter med hjerner på størrelse med encellede organismer. 

At skabe mulighed for at de mennesker der ikke går op i fodbold kan bevæge sig trygt og sikkert rundt en søndag eftermiddag, uden at skulle tage højde for at klubber med forskellige navne, forskellige logo, beliggende i forskellige kommuner, skal skabe uro og ballade i gaderne.
Lade lokoførere og passagerer i s-togene kunne komme fredeligt og roligt fra A til B, uden at togene bliver smadre og hærget for sindssyge summer. 
Lade vores politi bruge deres ressourcer der hvor det er vigtigt og nødvendigt, fremfor at de spiller deres dyrbare tid og energi på testosterontosser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nu har fodbold eksisteret i mange mange år under de regler som vi kender, og det er vel ikke uden grund det er en af de mest udbredte og populære sportsgrene. At ændrer for meget på det, vil bare udvande sporten og gøre den til noget der minder om håndbold. Ikke et ondt ord om håndbold, men det ER bare ikke lige så stort som fodbold.

At bandlyse fodbold er jo nærmest ikke værd at kommentere på. Hvorfor skal det gå ud over alle, at nogle enkelte klubber ikke har styr på tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Stod det til mig blev off side reglen i fodbold kopieret fra ishockey. Den nuværende regel ligner mest af alt noget, der er blevet opfundet i en gedigen brandert.

Gult kort = 5-10 minutter i straffeboksen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

I stedet for at gøre målene større eller lignende, så synes jeg at nordmændene har fat i noget, der kan gøre fodbold mere seværdigt.  :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højben

Det er jo får at undgå nogle at de dumme ting som nogle af jeg har skrevet om 

måske man kunne lave nogle kampe med de ting jeg foreslår

ringer til Morten :worship:  for at høre om han vil prøve en kamp med de nye regler jeg skriver om med mål og det hele :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Jeg syntes 0-0 burde give 0 point. Det tvinger dem lidt frem på banen, og man burde ikke få point hvis man ikke kan score nogen mål.

5 udskiftninger tror jeg ikke er en god ide. Det sidste kvarter af kampen ville de ikke lave andet end at skifte ud for at trække tiden.

Og at gøre bolden lettere er heller ikke nogen god ide. Lette bolde er pæn svære at kontrollere og ligge en præcis aflevering med.

Og uden offside reglen ender det med indianer bold, og er generelt en alt for drastisk ændring af spillet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites