Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Rapfisk

En fridag i Århus

Recommended Posts

Rapfisk

Jeg ville besøg http://www.memphisroadhouse.dk/ rigtig god mad.

Så ville jeg tage en tur i den gamle by, men det er nok kun for folk der nyder at slentre gennem gaderne og leve sig tilbage til fortiden... andre vil nok bare kede sig derinde. og...

Så undre det mig at det kun må være Århus, nu du alligevel er i området, hvorfor så ikke Randers regnskov? tiden det tager at køre dertil er ca det samme som at komme fra en ende af Århus til den anden og det er meget sjovere end... bare en strøgtur... igen, hvis i er to unge tøser, så dur det nok ikke og jeg er ikke stalker nok til at kende TS alder.

Memphis Roadhouse er noteret. Uh, jeg kunne godt spise en god skillet cookie.

Jeg er bare mig, og jeg er 34. Til gengæld kommer jeg uden bil, så Randers Regnskov tager simpelthen for lang tid. Derudover er jeg kere til byliv end dyreliv :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg ville gå en tur ud mod Risskov, evt. med et lille stop ved Den Permanente (ikke inde i selve bygningen, men til venstre for træbygningen, når du står foran den). På en stille aften er det utroligt smukt med udsigten ud mod Djursland :lun:

Af aftensmad kan jeg anbefale White Elephant (thaimad). Det er virkelig godt, særligt deres kyllingespyd med peanutsauce :P

post-163562-0-05581800-1431024781_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg ville gå en tur ud mod Risskov, evt. med et lille stop ved Den Permanente (ikke inde i selve bygningen, men til venstre for træbygningen, når du står foran den). På en stille aften er det utroligt smukt med udsigten ud mod Djursland :lun:

Af aftensmad kan jeg anbefale White Elephant (thaimad). Det er virkelig godt, særligt deres kyllingespyd med peanutsauce :P

Nøj, det er fint :wub:

Hvor ligger White Elephant?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Hvis vi glemmer alt om tidsramme og bare tænker på mad :ivrig:

så skal jeg klart en tur til: Havnens Perle.

http://havnensperle.dk/

:lol: Så lokal er jeg ikke sikker på, jeg har lyst til at være ;)

Jeg ville cykle hele vejen til Randers, videre til Ebeltoft og tilbage så til Århus. Alternativt en tur i Marselisborg skoven og dyrehaven. Det er et af de flotteste steder i Århus, især på denne tid.

Møgregner det ville jeg bruge hele dagen på Aros. Fantastisk museum!

Spise aftensmad på Klassisk 65 i Jægergårdsgade, nappe 1-2 øl på Die Kleine Bierstube og så til koncert på Train (Lisa Ekdahl spiller den 15., Danser med Drenge den 16.). Eller måske Train før øl :)

Dagen efter skulle jeg klart spise frokost på Juliettte (også Jægergårdsgade). Eller bare tage deres chokolade kage og en kop kaffe.

Jeg havde faktisk sagt til Æske, at hun skulle vise mig Dyrehaven en dag. Måske skal jeg bare tage derud.

Godt at vide, Juliette har frokost. Jeg har kun været der en enkelt gang, men jeg elsker det sted.

Det nye Moesgaard museum planlægger jeg selv at tage ud og se, næste gang jeg kommer derover. Men det er selvfølgelig lidt udenfor byen

Åh, ja, Moesgaard. Det er klart højt på listen, hvis vejret er til det søndag. Nu har I jo indført Rejsekort (ikke?), og det gør, at det føles lidt lettere bare at hoppe på en bus uden at skulle tælle zoner eller have mønter til turen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shoebox

:lol: Så lokal er jeg ikke sikker på, jeg har lyst til at være ;)

Jeg havde faktisk sagt til Æske, at hun skulle vise mig Dyrehaven en dag. Måske skal jeg bare tage derud.

Godt at vide, Juliette har frokost. Jeg har kun været der en enkelt gang, men jeg elsker det sted.

Åh, ja, Moesgaard. Det er klart højt på listen, hvis vejret er til det søndag. Nu har I jo indført Rejsekort (ikke?), og det gør, at det føles lidt lettere bare at hoppe på en bus uden at skulle tælle zoner eller have mønter til turen.

Dyrehaven er så fin - og hvis du vil have mig med på date på Moesgaard søndag, så tager jeg gerne med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Dyrehaven er så fin - og hvis du vil have mig med på date på Moesgaard søndag, så tager jeg gerne med :)

Det kunne absolut godt blive noget, jeg hænger op på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Rapfisk. - De to vigtigste ting som du skal huske er:

1.At have en dejlig tur i Århus.

2. Tag mig med :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Rapfisk. - De to vigtigste ting som du skal huske er:

1.At have en dejlig tur i Århus.

2. Tag mig med :wave:

:lol:

Jeg tror, jeg får rigeligt med bagage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shoebox

Det kunne absolut godt blive noget, jeg hænger op på :D

Faaaantastisk! Jeg vil enormt gerne se terrakotta-krigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites