Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

SalomonsMor

Ferie på Bornholm, camping

Recommended Posts

SalomonsMor

Vi er gået i gang med at researche ferie muligheder til sommerferien. Vi er næsten kommet frem til det kompromis at 1 uge må planlægges og bookes og de andre uger skal være frie til spontane ønsker... Vi har snakket om roadtrip gennem landet og ta et par overnatninger eller mere, i DK og køre videre til Nordtyskland, hvor vi bare vil køre rundt og bo der hvor vi finder det charmerende og spændende og så ved vi ikke hvor vi ender... Vi ved bare at vi max kan bruge 2 uger på roadtrip, 1 uge på Bornholm og den sidste uge (vi har 4 uger) skal vi bare være hjemme og slappe af... Jeg er kontrolfreak og planlægger, så det med at være spontan ift. Ferie, er virkelig noget jeg skal øve mig i :lol: men tanken om at være fri til bare at vælge det vi lyster, det tiltaler mig... :)

Men lad os nu sige at vi beslutter os for at booke ferie på Bornholm, hvor er det så fedt, smukt og spændende at bo? Vi er mest til camping, da vores to drenge (6,8 )elsker dette og det er umiddelbart mest familievenligt end sommerhus og hotel.

Der er jo et stort udvalg af campingpladser på Bornholm. ?

Jeg vil gerne havde en plads tæt på dejlig strand hvor vi kan bade, nyde udsigten og nyde Østersøen i fulde drag. Børnene vil gerne at der også er en pool, manden vil gerne at der er mulighed for havkajak. Vi skal leje campingvogn eller hytte.

Vi et pt. Meget varme på Balka strand camping og Hasle familie camping!

Erfaringer og anbefalinger ønskes!! :):gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_Holm

Hvad med Sannes familie camping den ligger rigtig dejligt og der er lidt for enhver smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daytrader

Hvad med Sannes familie camping den ligger rigtig dejligt og der er lidt for enhver smag.

Sannes familiecamping og Gudhjem kan varmt anbefales, men det afhænger selvfølgelig af om i vil have klipper eller sandstrand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SalomonsMor

Vi har også kigget på Sannes camping :) sandstrand foretrækkes... Sannes camping er ret pebret ift. De andre pladser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_Holm

Sannes familiecamping og Gudhjem kan varmt anbefales, men det afhænger selvfølgelig af om i vil have klipper eller sandstrand.

Der er også en lille sandstrand nede foran campingpladsen, og ellers er der ikke langt til Melsted strand som er rigtig hyggelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_Holm

Jeg var på Sannes Familiecamping sammen med mine forældre sidste år (jeg er altså voksen), og det er virkelig en pæn plads. Der er en helt ny toiletbygning, som er pæn og velholdt og har både familiebaderum og et specielt børnerum. Og der er et flot, nyt køkken med siddepladser i tilknytning til.

Vi havde selv campingvogn med, men deres hytter så også rigtigt lækre ud udefra.

Og Gudhjem er en rigtigt hyggelig by.

Edit: Hvis I har mulighed for at rejse udenfor skoleferien, har de tit nogle gode tilbud, hvor man sejler fra Køge. På den måde fik vi turen nærmest til halv pris ved at booke gennem Sannes Familiecamping.

Hvis man sejler over Køge om lørdagen kl. 00.30 kan man få campingvognen gratis med.

Bare et tip.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Jeg boede i sommerhus tæt på Dueodde Camping (ikke Møllers). Det ligner en super plads med gode faciliteter. Vi var der i forsommeren, så vandet var lidt koldt, men der er en fin indendørs pool, som mine drenge og jeg brugte flittigt.

Pladsen ligger 200m fra noget af den flotteste strand, der er på Bornholm. Google selv Dueodde Strand og HUSK at tage en tur op i fyret. Fed udsigt!

Men pas på den snask af en turistfælde, der ligger ved den store P-plads (Diner & Steakhouse, yeah right!).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yaka

Vi skal også til Bornholm på Sannes familiecamping. Vi er to voksne og en teenager.

Hvad er et must at opleve på øen? Er der oplevelser der er særligt teenager-venlige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daytrader

Vi skal også til Bornholm på Sannes familiecamping. Vi er to voksne og en teenager.

Hvad er et must at opleve på øen? Er der oplevelser der er særligt teenager-venlige?

For mig er det først og fremmest naturen, og så at slippe væk fra storbyen i en periode. Der er nogle hjemmesider som Bornholm.info og Bornholmerkalender.dk hvor man kan se hvad der foregår rundt omkring - det er ikke lige stedet med det vildeste natteliv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...