Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

missgilda

Hotel i Kbh, kan det virkelig passe?

Recommended Posts

missgilda

Dejligt at høre, TS. Jeg håber, at I får en rigtig dejlig weekend :)

Tusind tak :kys: Lige pt krydser jeg alt hvad jeg kan, for at ikke ungerne, manden eller jeg selv bliver syge, det kunne lige passe :lol:

Er der nogle far har gode forslag til hvad vi skal se/opleve når nu vi har bevæget os til storbyen? Eller forslag til hvor vi skal spise? Vi satser på at være derinde omkring ved ti-tiden lørdag formiddag og vi skal først være inde og se Dirty Dancing kl 20, så vi har jo en del tid som ikke er planlagt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

^Opret en tråd i Mad med jeres præferencer, områder, prisniveau og andre kendetegn :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

Nu hvor entreen til Tivoli er med i billetten - kunne i jo tage i Tivoli noget tidligere.

Desuden er havnerundfarten et godt sted at starte - hvis ikke i har været med den før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Årh hvor er du sød :kys: Vi sidder nu og kigger nærmere på airbnb, hovedsageligt for at få en god beliggenhed, da jeg egentlig ikke rigtig gider at skulle bruge en halv time i s-tog om natten for at komme til et hotel :blush: Ellers har vi nu reserveret et værelse på zleep i Ballerup, så finder vi ikke andet kan vi bo der :gogo:

Ej hvor havde det været smart, hvis vi havde booket hotel dengang vi planlagde den her tur :lol: Men så har vi da lært det ;)

Zleep i Ballerup er 25 minutter i S-tog regnet fra Malmparken til København H. Men heldigvis kører de hver ½ time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites