Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

missgilda

Hotel i Kbh, kan det virkelig passe?

Recommended Posts

paint

Jeg har ikke tjekket priser, men jeg er helt sikker på, at I sagtens kan finde billigere overnatning, det kommer nok an på det ønskede komfortniveau :-)

Har du tjekket eksempelvis Cabinn?

Det gør det nemlig - hvis TS, vil bo i sovesal med 8-12 senge, så er der pladser at få. Ellers er der ingen ledige værelser på de 150 hoteller som både booking.com og hotels.com lister op.Det lyder ganske vist lidt utroligt, at alt skulle være udsolgt. Men det ser faktisk ud til at være tilfældet.

Medmindre altså, at man vil smide knapt 9000kr for en overnatning på Hotel D'angleterre på Kgs. Nytorv (men så er der også morgenmad med i prisen :)  )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Okay det lyder da helt vanvittigt. Jeg forstår godt, hvis TS ikke lige er indstillet på sovesale!

I kan jo overveje at søge nord for KBH og så smide en taxatur på hjemvejen med i overvejelserne, når I skal booke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Okay det lyder da helt vanvittigt. Jeg forstår godt, hvis TS ikke lige er indstillet på sovesale!

I kan jo overveje at søge nord for KBH og så smide en taxatur på hjemvejen med i overvejelserne, når I skal booke.

Der er, som nævnt tidligere i tråden Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, på Amager. Det er et udmærket hotel, som ligger ret centralt (og det ligger ikke i Lufthavnen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Det gør det nemlig - hvis TS, vil bo i sovesal med 8-12 senge, så er der pladser at få. Ellers er der ingen ledige værelser på de 150 hoteller som både booking.com og hotels.com lister op.Det lyder ganske vist lidt utroligt, at alt skulle være udsolgt. Men det ser faktisk ud til at være tilfældet.

Medmindre altså, at man vil smide knapt 9000kr for en overnatning på Hotel D'angleterre på Kgs. Nytorv (men så er der også morgenmad med i prisen :)  )

Ja det er jo lidt det jeg er rendt ind i da jeg søgte, og det giver jo ingen mening at alt er udsolgt, der må da være en milliard overnatningsmuligheder i København (siger bonderøven) :lol:

Jeg er ikke til sovesal, vi skal trods alt på "kæreste-weekend" efter et års tid med en lille baby og ingen tid til at pleje forholdet. Generelt tror jeg bare, at jeg er blevet for gammel til dormroom på hostel, det havde sin charme for 12-13 år siden, nu...... Ej jeg tror ikke helt jeg magter det :lol:

Jeg er så sjovt nok heller ikke til at smide 9000 efter en enkelt nat på D'angleterre, vi kan jo komme afsted alle fem en uge sydpå for den pris :tie::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Der må ske et eller andet spændende i København den weekend, for jeg kan heller ikke finde ledige værelser på hverken WakeUp eller Cabinn. Men Danhostel City har ledige værelser ud fra min søgning - også dobbeltværelser, så man ikke skal bo på 8 mands stuer.

Jeg boede der for 6-7 år siden, og dengang var det rigtigt pænt. Ikke særlig romantisk, men pænt og rent. Største ulempe er, at man skal være ude af værelset allerede kl. 9. Til gengæld ligger det rigtigt centralt.

Kan det mon skyldes at der er BT halvmarathon om søndagen :gruble: Kan det virkelig trække SÅ mange mennesker til Kbh? :shock:

Jeg vil kigge på Dankortet City, selvom jeg ellers godt gad at have lidt mere tid næste morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Der er, som nævnt tidligere i tråden Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, på Amager. Det er et udmærket hotel, som ligger ret centralt (og det ligger ikke i Lufthavnen)

Jeg var inde og kigge på det hotel i går aftes, problemet er bare, at da jeg ville booke det, kunne jeg ikke få lov, uanset hvordan jeg gjorde :boo: I dag da jeg så var inde for at kigge på det, var alt udsolgt :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angelindisguise

Hejsa

Manden og jeg købte sidste år i maj billetter til Dirty Dancing i Tivoli :love: Hvorfor he.... vi så ikke fik booket et hotel samtidig det må stå hen i det uvisse :tie:

Sagen er nu den, at alle tre børn er afsat til farmor og farfar, mor har læææænge glædet sig til en weekend i storbyen med god mad, musical, hånd i hånd med manden, rødvin og drinks OG overnatning på hotel. Problemet er så nu, at det virker helt umuligt at finde en overnatning på hotel natten mellem 25/4 og 26/4 med mindre man gerne vil betale over 2000 kr for en enkelt nat :boo:

Kan det være rigtig at det er helt umuligt at finde en overnatning i Kbh? Skal jeg bare acceptere at vi må køre den lange vej på 2 timer hjem efter Dirty Dancing (og dermed vinke farvel til rødvin og drinks :whine:)? Nogle gode råd derude?

jég er i hotel branchen og kan fortælle der er en kæmpe kongres:

European Congress of Clinical Microbiology and Infectious Diseases

Derfor er værelser i kbh hele den weekend dyre og svære at finde !

hos os har vi været booket op i 3 uger !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Mange tak for alle jeres forslag, vi har endnu ikke fundet en løsning, og overvejer lige nu frem og tilbage.

Kan det mon være en mulighed, at man venter til selve dagen og så ringer op forskellige steder og hører om de har fået et ledigt værelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angelindisguise

ps... søg evt lidt uden for KBH..... i andre der ikke har er specifikt errinde i kbh kan evt  tage til Malmö i stedet.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

jég er i hotel branchen og kan fortælle der er en kæmpe kongres:

European Congress of Clinical Microbiology and Infectious Diseases

Derfor er værelser i kbh hele den weekend dyre og svære at finde !

Øøøøøøøv :whine::whine: Nå men vi må se hvad der sker, jeg håber virkelig at vi finder en eller anden løsning, så vi ikke skal kære hjem midt om natten :blush: Jeg trænger virkelig til afslapning, lækker morgenmad (jeg ikke selv skal lave), rødvin og drinks og tid til :slem::blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites