Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

missgilda

Hotel i Kbh, kan det virkelig passe?

Recommended Posts

missgilda

Hejsa

Manden og jeg købte sidste år i maj billetter til Dirty Dancing i Tivoli :love: Hvorfor he.... vi så ikke fik booket et hotel samtidig det må stå hen i det uvisse :tie:

Sagen er nu den, at alle tre børn er afsat til farmor og farfar, mor har læææænge glædet sig til en weekend i storbyen med god mad, musical, hånd i hånd med manden, rødvin og drinks OG overnatning på hotel. Problemet er så nu, at det virker helt umuligt at finde en overnatning på hotel natten mellem 25/4 og 26/4 med mindre man gerne vil betale over 2000 kr for en enkelt nat :boo:

Kan det være rigtig at det er helt umuligt at finde en overnatning i Kbh? Skal jeg bare acceptere at vi må køre den lange vej på 2 timer hjem efter Dirty Dancing (og dermed vinke farvel til rødvin og drinks :whine:)? Nogle gode råd derude?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai

Synes jeg kan finde nogle stykker til under 2000 inde på trivago. F.eks wakeup som jeg har hørt godt om til 1400, men der er også andre, med knapt så gode anmeldelser til omkring de 500

http://www.amoma.com/hotel.php?key=2015042420150425120507070050707005000011111138&id=7466&referer=06658traHty5C_dkB1&tarification=DK&langid=12&curid=DKK&reqsource=2#map

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Hvad med noget airbnb? Eller vandrehjem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjeps
DetSorteCirkus

Hvad med det her? I har en lejlighed midt i byen for jer selv for små 900 kr.

https://www.airbnb.dk/rooms/5981766?checkin=25.04.2015&checkout=26.04.2015&guests=2&s=RK_v

Der er også andre fine - og billigere - muligheder på airbnb. jeg tænker bare, at når det nu skal være en forkælelsesweekend, vil det være ok at betale lidt ekstra for beliggenhed og komfort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Park Inn by Radisson Copenhagen Airport

Har ledige værelser på den nævnte dato til ca. 1100 kr. Hotellet, ligger ikke som navnet ellers antyder i lufthavnen. Men på Amager, få min. gang fra 'Femøren Metrostation'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Park Inn by Radisson Copenhagen Airport

Har ledige værelser på den nævnte dato til ca. 1100 kr. Hotellet, ligger ikke som navnet ellers antyder i lufthavnen. Men på Amager, få min. gang fra 'Femøren Metrostation'

Og det er et pænt hotel. 

Desuden kan jeg forstå, at TS og mand kommer i bil, og der vil det være meget praktisk at kunne komme af med den lige ved hotellet. Hvis der er tid til en københavnertur næste dag, vil det være let at lade bilen stå og hente den igen, når man skal køre hjem. Og metroen er også smart lørdag aften..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
girl_beat

Wake-Up ligger super centralt ift. Tivoli og er et fint hotel, omend værelserne ikke er så store. Jeg har ikke tjekket priserne, men de plejer at være billigere end mange andre steder i byen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Jeg har ikke tjekket priser, men jeg er helt sikker på, at I sagtens kan finde billigere overnatning, det kommer nok an på det ønskede komfortniveau :-)

Har du tjekket eksempelvis Cabinn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites