Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ninasofia

Den lykkebringende tråd for alle os seje kvinder i fertilitetsbehandling

Recommended Posts

Pwinsesse

Så er spørgsmålet om jeg tør komme frem fra mit dybe skjul :lol::genert: det lyder ellers super... jeg må lige tænke tænke...

Top, du kan evt oprette en ekstra profil på Facebook, hvor du ikke deler andet end du selv har lyst til - forudsat det er ok med de andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Garfield for pokker da - I har da udnyttet pausen godt :klap::banan: jeg bliver altid sprudlende glad når det der sker! Stort tillykke :kys: det er nogle meget fine streger!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Top, du kan evt oprette en ekstra profil på Facebook, hvor du ikke deler andet end du selv har lyst til - forudsat det er ok med de andre.

Det er selvfølgelig rigtigt :gruble: men når nu de deler med mig så tænker jeg at jeg går all in. Desuden bruger jeg faktisk sjældent Facebook som det er nu så min profil er allerede trist og kedelig - måske jeg skulle skifte billede ligesom flambert bare for at vise mig fra min bedste side :lol: det er mest det med at jeg jo så på ingen måde er anonym mere.. Men hvad pokker! Jeg har alligevel afsløret mere allerede end jeg først havde planer om :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Garfield - stort tillykke, hvor er det en fantastisk flot test. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Itsworththefight

kommer også frem fra mit skjul og joiner jer i fb gruppen :-) 

og og må heldet lade os svømme i positive test og supernemme graviditeter alle sammen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Garfield

Åh Lasagnekat :lun: Det var da det skønneste billede at stå op til!!!!! :banan: Hep og kryds og alt hvad der skal til XXX

Hvor langt er du henne?

Jeg har ikke lige min app, hvor jeg holder styr på mens, men jeg forventede mens i morgen, hvis der gik 28 dage, så ... 3 + 6?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

Jeg skal have en abort :trist:

Man kunne se et lille foster og noget der kunne svare til den udvikling af fosteret og fostersækken som man kan forvente med et HCG der først er steget sent, og der er en lille chance for at det kunne udvikle sig til noget godt, sagde han - men han tør vist ikke tage chancen mere. Jeg er 7+1. Jeg har fået taget BP både på klinikken og så blev jeg sendt på hospitalet med det samme til BP også, fordi vi håber at vi på den måde kan få svar fra bare et af stederne i dag, så der kan træffes en beslutning. HCG BP´er kan desværre ikke laves akut. Han er stadigvæk bange for en GUL, så hvis min HCG er steget eller den opfører sig mærkeligt, så vil han indlægge mig - til udskrabning og observation. Jeg spurgte ham om en medicinsk abort er bedre i min situation, og det vil han helst have jeg får, men beslutningen kommer til at afhænge af BP-svar. Er den halveret siden sidste gang, så skal jeg vist afvente en spontan abort. Jeg tror ikke at den er halveret, der var sket for meget med det foster siden sidst til at det kan lade sig gøre.

Vi skulle have været afsted i dag, min kæreste skulle arbejde og så skulle vi fejre hans fødselsdag i morgen - nu har han fået en abort i gave :trist: Jeg græder og græder og håber bare vi kan få vished i dag om hvad næste skridt er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

har lige aftalt samtaletid på klinikken om et par uger for min mand og jeg, så vi kan snakke om den videre vej herfra og forhåbentlig få svar på nogle af vores mange spørgsmål. Sad lige og skrev en orienterende mail til fertilitetslægen med nogle af de ting vi gerne vil snakke om til samtalen og så begyndte jeg sgu at tude. Reaktionen på endnu et fejlslagent forsøg kommer først nu, så jeg sidder på kontoret bag lukket dør og tårerne løber. :( øv det virker håbløst det hele lige nu. Min mail til lægen blev lidt følelsesladet, men det er hun nok vant til. Gid jeg bare kunne tage hjem. Det bliver en lang dum dag, øv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brownie08

Jeg har ikke lige min app, hvor jeg holder styr på mens, men jeg forventede mens i morgen, hvis der gik 28 dage, så ... 3 + 6?

Så er det godt nok en flot test!  :-D:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

årh for pokker Sol, det er jeg ked af at læse! Hvor er det urimeligt at det skal ende sådan her! Jeg håber det kan ende med en medicinsk abort selvom det er en meget ringe trøst, situationen taget i betragtning. Nu må universet godt vise sig fra sin lidt bedre side og sikre at I i det mindste får afklaring i dag, så I kan komme videre i forløbet. Mange tanker til dig Sol i denne helt igennem forfærdelige situation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites