Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ninasofia

Den lykkebringende tråd for alle os seje kvinder i fertilitetsbehandling

Recommended Posts

cbl1977

Navn: cbl

Alder: 37

Mand: Manden

Mands alder: 32

Forsøgt siden: 2014

Børn: Nej

Årsag: Mandens medicin slår svømmerne ihjel, så der er frosset 30 portioner ned nu.

Behandlingssted: Horsens

Behandlingsstart: 2014

Forløb: samtale okt 2014, 0 sædceller! Manden trapper ud af medicin da det konstateres det nok er der den er gal. Dec2014, der er liv blandt svømmerne - jan2015, 1. Forsøg, kort protokol ICSI - negativ. April2015 2. Forsøg, lang protokol.

Og tak - selvom i er søde så håber jeg ligesom jer, også snart at rykke videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NulleVB

Velkommen til Lupa :wave:

Sol, jeg er hardcore. Tager den selv i låret, den tager ca 10 sek om at løbe ind!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Tak for velkomsten

Var her for år tilbage og det er dejligt at se udskiftninger på holdet, dog kun hvis de er af de rigtige årsager.

Håber på et godt år for alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Nulle: Du har min største sympati - Humira slår Orgalutran x 10000 :shock: Jeg har fået den et par gange - manden stak mig i ballen, og fordi den står og laver de der "pumpninger" selv, så sprøjten bliver tømt af sig selv, det gør det bare SÅ nas - så jeg kom til at skubbe ham og sprøjten væk, så noget af dosis bare pumpede ud i rummet :lol: (kæft, det lyder corny!!) :lol:

Hvordan så dine levertal ud, er alt ok nu? :kys:

Velkommen til Lupa - må dit ophold blive kort og godt :kys:

Og nu mangler vi da bare at der snart kommer nogen af alle vores "usynlige" lurere på banen, det er så rart når i lige gør det :P:gogo:

TopL: Det tog også mig længe inden jeg turde melde mig ind i gruppen i sin tid - jeg kunne ikke helt finde ud af om jeg havde lyst, jeg syntes det var en meget sammentømret gruppe af nogle lidt skrappe damer - det var Nulle, Garfield, Lauzine, Ninja og Brownie der var de aktive damer på det tidpsunkt :slem: Det er ved at være så mange år siden, at jeg helst vil fortrænge det, og nu er jeg selv en af de skrappe damer! :devil:

Her er endnu en lurer, men føler mig ikke rigtig klar til at melde mig officielt på banen, for har jo ikke engang været til første samtale hos lægen - det skal jeg først på onsdag.

Jeg føler mig squ lidt mellem to stole.

Men håber det er ok jeg lurer med lidt endnu.

Jeg synes det er voldsomt grænseoverskridende at skulle tænke på at det endnu ikke har været muligt for os at lave et barn naturligt - og det kan jo også godt ske at vi kan men at det bare tager tid - men det kan også være at vi bare er nød til at få hjælp. Der render mange tanker igennem mit hoved for tiden, og jeg kan ikke altid finde ud af hvilket ben jeg skal stå på. Det bliver godt når samtalen er overstået på onsdag så der er lidt mere vished.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bipper

Stort tillykke med jeres nye tråd. Selvom det jo efterhånden er lang tid siden jeg blev gravid og også fødte Josefine, så kan jeg stadig savne denne tråd og de dejlige damer hernede.

Må denne tråd give en masse positive tests og dejlige børn ikke mindst :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely

Lurer på banen her B)

To-plus-to, som jeg tænker du "hedder", selvom jeg gerne læser det som top-lusto, er det virkelig et år siden jeg begyndte at læse med her?

Tror faktisk det var Emixa, der fik mig til at lure, fordi vi var i storketråden sammen, og jeg fatter simpelthen ikke at I skal udsættes for så meget crap, alle jer søde søde damer!

Godt I har fået ny tråd!

Jeg vil egentlig bare sige at jeg krydser og håber for jer alle sammen??? Det er ikke så tit jeg skriver i tråden, for føler mig lidt stalker-ish. Altså som om jeg snager i jeres tråd og egentlig ikke har noget at gøre her.... Andet end at heppe og krydse fingre for jer undervejs i hver jeres forløb, også dit Nulle :)

Jeg rabler måske lidt - so long :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

velkommen til de nye lupa og cbl! Må lykken være med jer i dette fertilitetscirkus.

jeg vil gerne være med i jeres fb-gruppe! Skal dog lige have aktiveret min konto igen :) jeg lukkede den for år tilbage ifm. jobsøgning, fordi jeg alligevel aldrig brugte den, så måske jeg lige skal have et opdateret billede på :lol: glæder mig til endelig at få sat ansigt på nogle af damerne herinde. Jeg tvivler stærkt på at jeg kender nogen herinde (mest fordi vi ikke er mange fynboer), men man ved jo aldrig :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

hej Garfield, stort tillykke med de fine streger!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brownie08

Åh Lasagnekat :lun: Det var da det skønneste billede at stå op til!!!!! :banan: Hep og kryds og alt hvad der skal til XXX

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
undercoverme

Garfield - hvor fantastisk!!! :kys:

Stort tillykke :banan:

Jeg er også i den gruppe trods graviditet, så du kommer bare ind :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites