Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ninasofia

Den lykkebringende tråd for alle os seje kvinder i fertilitetsbehandling

Recommended Posts

Ninasofia

cbl1977: Du skal være så hjerteligt velkommen :kys: Må det blive et kort og godt ophold :kys: Hvis du udfylder skemaet på forsiden, så opdaterer jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Flambert: Jeg håber, I beslutter jer for at klage, og jeg håber, I får noget ud af det. Men det skal ikke være for enhver pris. For mig ville det komme an på, hvad de siger på IVF-syd. Hvis de kan hjælpe, vil det jo gøre det nemmere. Men hvis I er overladt til jer selv og der er en masse arbejde i det, så ville jeg nok ikke gøre noget, fordi der er så meget andet at tænke på. Men inden selve klagen ville jeg nok tage fat i OUH og den anden klinik, I gik på, for lige at fortælle hvilke tanker jeg gik med og høre deres syn.

Dengang de på Riget glemte at tilsætte sæden i et IVF-forsøg, ville vi jo fx selv klage, men Riget fortalte, at de selv havde indberettet det. Og vi fik jo et ekstra forsøg, og selve forsøget med fejlen talte ikke med i statistikken. Så vi fik faktisk det ud af det, som vi ville, men uden at bruge energi på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NulleVB

Av for s****!!!! Det gør bare så ondt at stikke mig med Humira

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NulleVB

Av for s****!!!! Det gør bare så ondt at stikke mig med Humira

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Så er manden og jeg endelig blevet enige om at genoptage vores forsøg på at gøre Mille til storesøster, forsøgt 2 gange før, men de endte i MA'er med kirugisk abort.

Navn: Lupa2800
Alder: 33 om lidt
Mand: Manden
Mands alder: 37
Forsøgt siden: Siden 2011 - men pauser
Børn: Datter fra 2010
Årsag: PCOS
Behandlingssted: Privatklinik
Behandlingsstart: Maj/juni 2015
Forløb: I løbet af 5-6 år: Før Mille, 1 senabort pga. misdannelse - forsøgt i 22 mdr. naturlig gravid, 1 ma naturlig gravid, Mille ved IUI, 2 x ma. naturlig gravid. Egner mig ikke til at blive naturligt gravid, selvom lægerne siger jeg godt kan. Jo jo men mister jo mine "børn" hver gang.
Aktuelt: Afventer opstart hos gyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Velkommen til Lupa :kys: Jeg har opdateret forsiden. Må dit ophold blive kort og godt :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Ny tråd, nye medlemmer - velkommen til begge to :D Jeg synes det var en smule grænseoverskridende at jeg meldte mig ind for 1 år siden (ja, det det sgu et år siden vi startede i behandling nu :shock:), men de er meget søde og rare alle damerne herinde :gogo: Hvis årsagen til man er her ikke var så frygtelig, så ville jeg gerne blive hængende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Velkommen i tråden til både lupa og cbl1977. :kys:

Håber i har haft en god påske piger, nu er den jo snart slut :wave: Jeg kunne godt bruge et par dage mere :genert: har virkelig nydt det gode vejr og at have en masse tid sammen med manden. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

Nulle: Du har min største sympati - Humira slår Orgalutran x 10000 :shock: Jeg har fået den et par gange - manden stak mig i ballen, og fordi den står og laver de der "pumpninger" selv, så sprøjten bliver tømt af sig selv, det gør det bare SÅ nas - så jeg kom til at skubbe ham og sprøjten væk, så noget af dosis bare pumpede ud i rummet  :lol:  (kæft, det lyder corny!!) :lol:

Hvordan så dine levertal ud, er alt ok nu? :kys:

Velkommen til Lupa - må dit ophold blive kort og godt :kys:

Og nu mangler vi da bare at der snart kommer nogen af alle vores "usynlige" lurere på banen, det er så rart når i lige gør det :P:gogo:

TopL: Det tog også mig længe inden jeg turde melde mig ind i gruppen i sin tid - jeg kunne ikke helt finde ud af om jeg havde lyst, jeg syntes det var en meget sammentømret gruppe af nogle lidt skrappe damer - det var Nulle, Garfield, Lauzine, Ninja og Brownie der var de aktive damer på det tidpsunkt :slem: Det er ved at være så mange år siden, at jeg helst vil fortrænge det, og nu er jeg selv en af de skrappe damer! :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fru.skruk

Jeg vil gerne komme på banen og ønske alle lykke og babyer. Som en tidligere UBer, der nu er velsinet med tre dejlige børn, må jeg da kunne give jer en god portion babystøv.

Jeg tænker på jer og føler med jer! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites