Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ninasofia

Den lykkebringende tråd for alle os seje kvinder i fertilitetsbehandling

Recommended Posts

Ge_Lica

Diskretion er, som Nina siger, utrolig vigtig for os allesammen :) kom ind i gruppen og hjælp mig med at overtale Nulle og Nina til at bage til mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Diskretion er, som Nina siger, utrolig vigtig for os allesammen :) kom ind i gruppen og hjælp mig med at overtale Nulle og Nina til at bage til mig :D

:D :D :D :D :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

Til alle interesserede: Vi har en hemmelig gruppe på Facebook for alle os, der ønsker en sundere livsstil eller evt. har nogle ekstra kilo, som vi ønsker at smide mhp. at optimere vores chancer ifm. fertilitetsbehandlingen mest muligt. Send mig en PB med jeres navn - så tilføjer jeg jer som venner og kan på den måde invitere jer med ind i Facebook-gruppen. Vi er nogle stykker, der har planer om at få lidt gang i gruppen igen :) Planen er, at vi skal inspirere og motivere hinanden - fx med opskrifter på sund og fertilitetsvenlig mad.

Gruppen er lukket og kan ikke ses af andre. Dvs. at ens Facebook-venner hverken kan se, at gruppen eksisterer, eller hvad vi skriver derinde, og gruppen man ikke søges frem af andre. Vi er anonyme ninjaer :devil:

"Gruppen for alle os, der er blevet lidt tunge i gumpen mens vi var i behandling!"?! :devil::devil2:

Må jeg stadigvæk ikke være med i hulen?! Jeg er også blevet lidt gumpetung :genert::slem:

Hvis Gelica, som er en flot streg i luften, må være med i gruppen, så må jeg vel også!!! :whine: :whine:  I holder mig udenfor!! :whine::lol:

Og tillykke med dit nye billede, Ninja-pigen, det er meget "Regnbue-familier-i-behandling er selvfølgelig også velkomne i vores tråd!" - hvad de selvfølgelig er"! :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

Og TopL, os der kender hinanden i virkeligheden og inde på FB kunne ALDRIG finde på at afsløre nogen af vores lidelsesfælder, og fortælle andre at de er i behandling! Det er så privat og sårbart et emne emne, og der skal vi virkelig kunne beskytte hinanden og de personlige "oplysninger" vi har om hinanden. Vi står alle i samme situatione og ved godt at det kræver diskretion.

Selv hvis man lagde mig i benlås, så ville jeg aldrig afsløre nogens identitet eller afsløre hvor jeg kender dem fra!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

"Gruppen for alle os, der er blevet lidt tunge i gumpen mens vi var i behandling!"?! :devil::devil2:

Må jeg stadigvæk ikke være med i hulen?! Jeg er også blevet lidt gumpetung :genert::slem:

Hvis Gelica, som er en flot streg i luften, må være med i gruppen, så må jeg vel også!!! :whine: :whine:  I holder mig udenfor!! :whine::lol:

Og tillykke med dit nye billede, Ninja-pigen, det er meget "Regnbue-familier-i-behandling er selvfølgelig også velkomne i vores tråd!" - hvad de selvfølgelig er"! :klap:

Vi holder dig helt sikkert ude med vilje. Vi skal jo have et sted, hvor vi kan bagtale dig, ik :devil: Så vi kalder det bare for en "sund livsstilsklub" :devil2:

Spøg til side - du må gerne være med. Så kan du motivere os med din sunde livsstil. Husk at poste billeder af dine juicer og sunde mad :kys: Jeg inviterer dig lige :kys:

Formålet er jo mere at blive inspireret til sund livsstil, og det er ikke alle, som har behov for at tabe sig.

Ja, mit nye profilbillede er totalt politisk korrekt med øko-Irmapige for alle, inkl. LGBT-community :-D  Regnbuefarven var nu mest tænkt som, at der er en skat forenden af regnbuen, og så kunne det måske bringe held at have en regnbue med på billedet. Og den grønne kjole symboliserer håb, da grøn er håbets farve :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

Jeg vil da så lige overveje om jeg overhovedet vil være med, Ninja - nu spiller jeg jo kostbar!! :lol::devil:

Bagtal i mig bare, hvad er det man siger - "Don´t worry about those who talk behind your back - they are behind you for a reason!! - eller nåwet!!! :lol:

Nå, spøg til side, vi kan vist alle trænge til at blive holdt lidt til ilden når det kommer til sund livsstil, man puffer altså bare op som et hamster ( :slem: ) når man er på hormoner, og man skal være hardcore til at holde sig selv i nakken ifht. sund kost og motion gennem det her show!! pray.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Jeg vil da så lige overveje om jeg overhovedet vil være med, Ninja - nu spiller jeg jo kostbar!! :lol::devil:

Bagtal i mig bare, hvad er det man siger - "Don´t worry about those who talk behind your back - they are behind you for a reason!! - eller nåwet!!! :lol:

Nå, spøg til side, vi kan vist alle trænge til at blive holdt lidt til ilden når det kommer til sund livsstil, man puffer altså bare op som et hamster ( :slem: ) når man er på hormoner, og man skal være hardcore til at holde sig selv i nakken ifht. sund kost og motion gennem det her show!! pray.gif

:D :D :D :D :D  Og når du løber, er vi waaaaay behind you :huh::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cbl1977

Hej.

Jeg har fulgt med som lurer herinde (meget)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

:D :D :D :D :D  Og når du løber, er vi waaaaay behind you :huh::lol:

:lol: :lol: :lol: Det afhænger virkelig af præcis hvor jeg er i et behandlingsforløb - jeg ved den er helt gal når pensionisten med pandebånd og Bilka-joggingsæt overhaler mig ovre i skoven!!! :tie::devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solaris

Velkommen ud af dit skjul CBL - må dit ophold blive godt og kort! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites