Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Ninasofia

Den lykkebringende tråd for alle os seje kvinder i fertilitetsbehandling

Recommended Posts

Miau_Miau

Al held og lykke!!! Jeg vil følge jer på sidelinjen ligesom jeg gjorde med den anden tråd, men denne gang må det godt være lidt mere positiv læsning :) Jeg krydser for jer alle sammen!!!  :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Til alle interesserede: Vi har en hemmelig gruppe på Facebook for alle os, der ønsker en sundere livsstil eller evt. har nogle ekstra kilo, som vi ønsker at smide mhp. at optimere vores chancer ifm. fertilitetsbehandlingen mest muligt. Send mig en PB med jeres navn - så tilføjer jeg jer som venner og kan på den måde invitere jer med ind i Facebook-gruppen. Vi er nogle stykker, der har planer om at få lidt gang i gruppen igen :) Planen er, at vi skal inspirere og motivere hinanden - fx med opskrifter på sund og fertilitetsvenlig mad.

Gruppen er lukket og kan ikke ses af andre. Dvs. at ens Facebook-venner hverken kan se, at gruppen eksisterer, eller hvad vi skriver derinde, og gruppen man ikke søges frem af andre. Vi er anonyme ninjaer :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Åh flambert :ae: Alle de tanker... Det er simpelthen rædselsfuldt at være i.. Jeg kan så godt forstå dine tanker om oplægningen - jeg synes i forvejen det er grænseoverskridende alt det her og hvis jeg også skulle igennem det du har været igennem så ved jeg slet ikke hvad jeg ville gøre :ae: Jeg synes det er sejt at tage en beslutning om at vente og lave vægttab. Jeg er selv i samme situation, og har virkelig prøvet mange gange. Har også overvejet at vente til jeg har tabt nogle kg men jeg har så svært ved det oveni alt det her andet så der sker ikke rigtigt noget :genert: 

Sol: Hvor er det en frygtelig position I har været i alt, alt for længe nu! Jeg håber der er et lille mirakel derinde og at de gode nyheder snart dukker op!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Nina: Jeg er ikke facebook ekspert.. Men hvis jeg nu meler mig ind i den der gruppe, så kan I andre vel se hvem jeg er - så er anonymiteten 100% væk ikke? :genert: Egentlig synes jeg det lyder super hyggeligt, og jeg kunne godt bruge noget sparring og motivation for jeg burde virkelig smide nogle kg her mens vi venter på at komme igang! Jeg er bare lidt nervøs for om der er nogle af jer der i virkeligheden ved hvem jeg er, for vi holder jo kortene ret tæt ind til kroppen :genert: På nær i tråden her.. Er der mange medlemmer i gruppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Toplusto: Jo, medlemmerne i selve gruppen kan se, hvem hinanden er. Vi er 6 medlemmer indtil videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Held og lykke med Jeres nye tråd. Må der vente Jer masser af positive graviditetstest og babyer på de kommende sider. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Toplusto: Jo, medlemmerne i selve gruppen kan se, hvem hinanden er. Vi er 6 medlemmer indtil videre.

Så er spørgsmålet om jeg tør komme frem fra mit dybe skjul :lol::genert: det lyder ellers super... jeg må lige tænke tænke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Så er spørgsmålet om jeg tør komme frem fra mit dybe skjul :lol::genert: det lyder ellers super... jeg må lige tænke tænke...

Jeg ville blive meget overrasket, hvis jeg kendte dig :-D Du tænker bare og skriver, hvis du er interesseret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toplusto

Jeg ville blive meget overrasket, hvis jeg kendte dig :-D Du tænker bare og skriver, hvis du er interesseret!

Det er heller ikke dig jeg er bange for at kende :lol: men der er to herinde, som jeg potentielt kunne kende (ud fra alder og bopæl :genert:)... Nå men jeg tror tager chancen - jeg skal lige tænke tanken helt til ende,... Hvis nogle af jer kan kender mig eller kan se vi har fælles bekendte så kan jeg godt gå ud fra at det fortsat er "top secret information" at vi er i fertilitetsbehandling? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Det er heller ikke dig jeg er bange for at kende :lol: men der er to herinde, som jeg potentielt kunne kende (ud fra alder og bopæl :genert:)... Nå men jeg tror tager chancen - jeg skal lige tænke tanken helt til ende,... Hvis nogle af jer kan kender mig eller kan se vi har fælles bekendte så kan jeg godt gå ud fra at det fortsat er "top secret information" at vi er i fertilitetsbehandling? :genert:

Selvfølgelig - det er jo den gyldne regel herinde. You don't kiss and tell. Vi er efterhånden en del, der har mødt hinanden eller er venner på FB og har man fælles bekendte er det no go at fortælle noget som helst. Det er jo en privatsag og op til en selv, hvem og hvad man fortæller ift. behandlingsforløbet. Det er ikke noget man skal høre fra andre! Så vi er selvfølgelig diskrete!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites