Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

r2d2mm

Gode campingpladser i østjylland

Recommended Posts

r2d2mm

Vi planlægger en tur til Legoland til sommer, og går lidt i tanker om at tage en hel uge afsted på en campingtur. Min svoger er blevet alene, og det lyder lidt til at han ikke helt kan overskue at planlægge ferie for sine unger, og vil gerne koble sig lidt på os. Vi har ikke helt lagt os fast på hvornår, og hvor vi skal holde ferie. Jeg er lidt i tvivl om hvor meget ferie min mand kan holde (han er selvstændig), så præcis hvornår ved vi ikke endnu.

Ungerne har fablet om de måtte sove i telt til sommer, så vi (læs jeg) tænker faktisk lidt på at tage afsted med stort telt (stor iglo med 3 sovekabiner) og en campingvogn (til 2-3 pers). Vi har faktisk aldrig været på campingferie, bortset fra som børn, så hvad skal man tænke/huske på? Noget med campingpas husker jeg lidt, der var som barn. Er det stadig sådan?

Nå men det helt store spørgsmål er jo hvor vi skal tage hen? Jeg tænker at det ikke skal være alt for langt fra Legoland, men ellers må der er gerne være nogle ting for børn. Gerne strand eller pool, og selvfølgelig en god legeplads. Men også gerne andre seværdigheder i nærheden.

Så kom med jeres erfaringer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...