Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Rashawk

Nogen der ved noget om telte?

Recommended Posts

Rashawk

Ohøj, 

Jeg har fået et gavekort til CampingUdsalg på et par tusinde og har besluttet mig for, at ville købe et telt for pengene. (Både min kæreste og jeg er glade for teltferie, men har hidtil lånt telte af venner og familie), men nu vil vi gerne have vores eget. 

Derfor vil jeg høre, om der er nogen der har nogle gode erfaringer med nogle af teltene i dette udvalg: http://www.campingudsalg.dk/telte.aspx ?

Umiddelbart leder vi efter et telt til 4 - 6 personer, vi har tidligere lånt et Outwell telt af et vennepar, og det har været udemærket, men vil høre om der er nogen der har andre anbefalinger, inden vi køber.

Kan du hjælpe? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rashawk

Hej 

Hej rashawk

Jeg kender det her fra min datter og svigersøn, men det er nok lidt for stort til kun 2 mennesker, de har været af sted med det til Østrig og Italien og har været meget tilfreds med det både i sol og regn og jeg har prøvet at sove i det oppe ved deres sommerhus sidste år efter en våd påskefrokost og jeg befandt mig rigtig godt på en stor luftmadras og bare med en dyne over, til trods for at det var halvkedeligt vejr. :mellow:

http://www.campingudsalg.dk/outwell-telt-nevada-lp.aspx

Så jeg ville gå efter sådan et i en størrelse der passer til jeres behov. ^_^ 

Hej jayjay89

Tak for dit input, har også luret lidt på den model, synes det ser rigtig fedt ud OG er ikke så afskrækket af pladsen, satser på vi på sigt ikke kun forbliver to der skal på camping ;) 

Men hvordan var din oplevelse af bunden? Virkede den robust? -Synes jeg har set flere eksempler på, at bunden i telte tit er lidt skrøbelig. ? 

Nu var det jo en våd aften siger du, men måske du lagde mærke til bundens kvalitet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rashawk

Hej igen, jeg synes at bundkvaliteten er i orden , de er 2 voksne og 2 børn + at de har været af sted sammen med anden familie også med børn og børn render jo ind og ud, så jeg vil sige at holdbarheden er god, de har så gjort det at de har et ekstra tæppe med som de lægger ind i gang afdeling, det er sådan noget som man bruger i en bruseniche hvor der er huller igennem, og det tager godt af !

Hvis du kigger på billed 11 så er det i hele midter sektionen at de har lagt det ind ! ^_^

Hej igen, 

Ah det er en mega god ide. Det giver nok bunden lidt ekstra holdbarhed, regner med, at det ender med at blive Nevada modellen. Tak for dine inputs! Det er meget værdsat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...