Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DDSarah

Langt om længe...

Recommended Posts

DDSarah

...ser det ud til at lykkes for mig!

31. December 2014 lavede jeg mig et vaskeægte nytårsforsæt; jeg besluttede mig for, at jeg ikke ville være overvægtig længere. Så 2. Januar 2015 startede jeg min nye livsstil, som indtil videre har hjulpet mig af med 14,1 kilo :banan:

Jeg lever efter LCHF og trives helt fantastisk med det! Jeg sover bedre, har mere energi og overskud og nå ja, så har jeg jo tabt mig ret fint :D

Min startvægt var på 100 kilo :tie: og mit BMI på 35,4 :tie: Det går dog den rigtige vej, og vægten siger nu 85,9 og BMI 30,4, så dvs at liiiige om lidt, så er jeg ikke længere 'fed', men 'blot' overvægtig i følge BMI :banan:

Jeg vil bruge tråden her som en slags dagbog med opdateringer omkring vægt, samt opskrifter og billeder af det mad jeg indtager. Jeg håber, der sidder nogen derude bag skærmen, som vil følge med og heppe lidt på mig, det ville være dejligt!

Jeg skal som minimum tabe >20 kilo endnu, men har endnu ikke fastlagt mig på et specifikt mål, blot at jeg regner med, at skulle lande et eller andet sted i 60'erne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChrissR

Wow, rigtig flot! Mange gange tillykke med det!:D

Hvor langt er du så fra dit mål nu? Eller du har måske nået det?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDSarah

Wow, rigtig flot! Mange gange tillykke med det!:D

Hvor langt er du så fra dit mål nu? Eller du har måske nået det?:)

Tusind tak! Mine fumlefingre fik trykket på send inden jeg blev færdig, så har lige tilføjet lidt i startindlægget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Jeg vil rigtig gerne følge med :)

Jeg synes, det er interessant med en tråd, hvor TS allerede er godt i gang. 

Jeg planlægger graviditet indenfor det næste år og vil i den forbindelse gerne tabe mig lidt forinden. Nok omtrent det, du allerede har klaret, så hvis du har lyst, må du også meget gerne fortælle om dine kostvaner indtil nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDSarah

Måske skulle jeg også lige fortælle lidt om mig selv :)

Jeg er 30 år gammel ( :tie: ) og alenemor til min søn på 7 år. Vi bor i Midtjylland, hvor Magnus går i skole, jeg læser psykologi på Aarhus universitet.

Jeg har været overvægtig i flere år og også forsøgt mig med vægttab utallige gange. 2 gange er det før lykkes mig at taba mig en del, men har taget det hele og mere til på igen.... Denne gang føler jeg mig dog anderledes rustet til at klare det, er blevet erfaringer rigere og ved nu, hvor og hvornår jeg skal passe på farer og fristelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDSarah

Jeg vil rigtig gerne følge med :)

Jeg synes, det er interessant med en tråd, hvor TS allerede er godt i gang.

Jeg planlægger graviditet indenfor det næste år og vil i den forbindelse gerne tabe mig lidt forinden. Nok omtrent det, du allerede har klaret, så hvis du har lyst, må du også meget gerne fortælle om dine kostvaner indtil nu.

Dejligt du gerne vil følge med!

Ih hvor spændende med graviditet! Min egen graviditet var knap så sjov, men resultatet af det er det hele værd :love:

Min kost består af en hel del fedt, så få kulhydrater som muligt og lidt protein. I dag har min mad bestået af et spejlæg med 3 skiver bacon til morgenmad, en lille (på størrelse med et pitabrød) blomkålspizza med cheddar, tomat og bacon og til aftensmad fik vi marineret kylling, parmesanpanerede squashfritter og en persille/hvidløgsmayo til. Det var super lækkert! De fleste dage spiser jeg kun de 3 hovedmåltider, fedtet, vand, te og lidt viljestyrke holder mig fint mæt :gogo:

Spørg endelig hvis der er andet du vil vide, jeg elske at fortælle om hvad jeg spiser og mit vægttab generelt :genert::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Tillykke med vægttabet. Godt gået! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDSarah

Tillykke med vægttabet. Godt gået! :)

Tusind tak Aima! Jeg har fulgt med herinde lææænge, og du har i høj grad været en kæmpe inspirationskilde for mig, hold nu op, hvor jeg synes du er sej!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDSarah

Modsat mange andre, så vejer jeg mig hver dag. Det fungerer rigtig godt for mig, og hvis vægten er steget med et par hundrede gram slår det mig ikke ud, men hjælper til med at fastholde min motivation :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Tusind tak Aima! Jeg har fulgt med herinde lææænge, og du har i høj grad været en kæmpe inspirationskilde for mig, hold nu op, hvor jeg synes du er sej!!!

Åh, virkelig? Det var godt nok pænt sagt, tusind tak!

Mit vægttab var for øvrigt også et nytårsforsæt, og på nuværende tidspunkt, medio marts 2013, havde jeg smidt omtrent det samme som dig. Det var også deromkring jeg sådan begyndte at mærke forskellen sådan ægte, både udenpå og indeni og tro på at det denne gang var lykkes mig at knække koden. Det var virkelig fedt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites