Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Chakiya

Næste møde i den awesome filmklub

Næste filmklubsmøde.  

7 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Nicolait804

Det lykkedes mig at skaffe Pandorum, Warlock, Eastern Promises, Godzilla 2014 og The Crow, så de er også med i puljen. 

Er det muligt at få folk til at svare på afstemningen om, hvornår de kan se film. Det er nemlig et fedt for mig, hvornår det bliver. 

Men hensyn til mad, så er der noget, sushi, pizzaria, burgerbar og asiatisk fusionsmad i nærheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Det lykkedes mig at skaffe Pandorum, Warlock, Eastern Promises, Godzilla 2014 og The Crow, så de er også med i puljen. 

Er det muligt at få folk til at svare på afstemningen om, hvornår de kan se film. Det er nemlig et fedt for mig, hvornår det bliver. 

Men hensyn til mad, så er der noget, sushi, pizzaria, burgerbar og asiatisk fusionsmad i nærheden.

The Crow :love: fed film og fantastisk soundtrack!

Warlock.. Den gamle film med julian sands?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

The Crow :love: fed film og fantastisk soundtrack!

Warlock.. Den gamle film med julian sands?

Yes du har ret med hensyn til begge. 

Warlock er vist så gammel, så jeg er faktisk i tvivl om den er i 5.1 surround.  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Yes du har ret med hensyn til begge. 

Warlock er vist så gammel, så jeg er faktisk i tvivl om den er i 5.1 surround.  :lol:

Ej hvor sjovt.. Den har jeg ikke set i... 25 år eller sådan noget.. Jeg kan ikke engang huske hvor gammel den er.. Jeg kan bare huske at han havde langt lyst/Hvidt hår, og var ret hardcore (pr. 10årig niller standard :lol: )

Den bliver jeg nødt til at se igen på et tidspunkt.. Bare så jeg kan få knust endnu et barndomsminde :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Kan de første 3 dage (og nok også dem i maj). Vil meget gerne med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Ej hvor sjovt.. Den har jeg ikke set i... 25 år eller sådan noget.. Jeg kan ikke engang huske hvor gammel den er.. Jeg kan bare huske at han havde langt lyst/Hvidt hår, og var ret hardcore (pr. 10årig niller standard :lol: )

Den bliver jeg nødt til at se igen på et tidspunkt.. Bare så jeg kan få knust endnu et barndomsminde :lol:

Sjovt jeg sidder med præcist samme indtryk af Julian Sands. Han var skræmmende i den film. 

Du skulle vel aldrig have set In the mouth of madness med Sam Neill. Det er nemlig aldrig lykkedes mig at se den færdig, for den var for skræmmende. Men jeg tænker, nu skal det være. Vi må have et gysertema på et tidspunkt, hvor vi ser den slags film. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Sjovt jeg sidder med præcist samme indtryk af Julian Sands. Han var skræmmende i den film. 

Du skulle vel aldrig have set In the mouth of madness med Sam Neill. Det er nemlig aldrig lykkedes mig at se den færdig, for den var for skræmmende. Men jeg tænker, nu skal det være. Vi må have et gysertema på et tidspunkt, hvor vi ser den slags film.

Du er hermed min nye bedste ven!!! Den står faktisk allerede på listen.. Den er sååååå fed.. Sådan lidt lovecraftian..

Vi har faktisk allerede haft gysertema og det var fedt.. Så det kommer igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Du er hermed min nye bedste ven!!! Den står faktisk allerede på listen.. Den er sååååå fed.. Sådan lidt lovecraftian..

Vi har faktisk allerede haft gysertema og det var fedt.. Så det kommer igen!

Haha nice  :lol:

Nu har jeg bestilt den hos laserdisken på blu ray, så må jeg se, om jeg tør se den.  :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg forresten også den første hellraiser liggende som dvd, hvis vi nu skulle afholde en gysertemaaften.

Men så vil jeg gerne have en, jeg kan holde i hånden under filmene. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Jeg forresten også den første hellraiser liggende som dvd, hvis vi nu skulle afholde en gysertemaaften.

Men så vil jeg gerne have en, jeg kan holde i hånden under filmene. :lol:

Jeg melder mig gerne. Som du nok fik indtryk af, er jeg ikke så god til gysere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites