Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Chakiya

Næste møde i den awesome filmklub

Næste filmklubsmøde.  

7 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

ChiliConCarne

.... så synes jeg måske det er ok at droppe chili'en :lol: 

HEY?? :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Glimrende!! Jeg har lige købt nye gummihandsker, strips, glidecreme og flot kähler lysestage til indvielse af nye medlemmer!! Jeg har desværre ikke chilisauce nok til et decideret chili-lavement, men jeg tænker at vi godt kan klare os uden indtil næste år hvor vi forhåbentligvis får lidt mere gang i drivhuset!

Jeg har faktisk noget chilisovs stående hos mig. :devil:

Og du prøver at lokke mig med, dit skumle menneske!! :D 

Det ER da også super hyggeligt! Og når det nu er dig, så synes jeg måske det er ok at droppe chili'en :lol: 

Og så synes jeg det er lidt cool at det er Nicolait804 du noterer som skummel :lol:

hey du bølle - den chillisovs blev faktisk brugt til madlavning i tidernes morgen. :lol:

Og i forhold til at Niller medbringer: gummihandsker, strips, glidecreme og flot kähler lysestage, og jeg kun medbringer chilisovsen, så må han da være 80% skummel, mens jeg napper de sidste 20%. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_silverflame

Det ER da også super hyggeligt! Og når det nu er dig, så synes jeg måske det er ok at droppe chili'en :lol: 

Og så synes jeg det er lidt cool at det er Nicolait804 du noterer som skummel :lol:

Åh, jeg takker :D 

Hmm du er jo åbentlyst skummel, mens Nico er hemmeligt skummel, hvilket kan være endnu værre, fordi det kommer bag på en. :D 

Nico: Det Niller medbringer er bare alm. lummert - dit er jo direkte ondskabsfuldt, så det tæller mere. :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Åh, jeg takker :D 

Hmm du er jo åbentlyst skummel, mens Nico er hemmeligt skummel, hvilket kan være endnu værre, fordi det kommer bag på en. :D 

Nico: Det Niller medbringer er bare alm. lummert - dit er jo direkte ondskabsfuldt, så det tæller mere. :devil:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Nå, jamen det er da rart at vide at chilisauce er helt vildt dirty, hvis nu man ikke kan finde på noget il pakkeleg :gruble:

Tak!

Nu ved jeg, hvad jeg kan tage med af særdeles upassende karakter :glad: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Upassende er et ord med mange facetter :lol: Glæder mig til at hygge med jer d. 14 :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Niller - jeg så lige at hunkønsvæsenerne holdt noget damefilmaften d. 22. 

Skal vi ikke finde en dag mellem jul og nytår, og se nogle gode film? 

Jeg stiller gerne hytte til rådighed. 

Yoda er selvfølgelig også velkommen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites