Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kbh94

Leder efter en :)

Recommended Posts

Kbh94

Hej alle.

Leder efter en "gammel" ven. Har ikke kunne finde ham på facebook.

Han hedder Martin hjelt, han har 2 børn og er muligvis gift. Han er halv thailænder og halvt noget andet. Jeg ved han boede i København (Østerbro) dengang vi kendte hinanden. Ved ikke hvor gammel han er nu. Vi lærte hinanden at kende fra en dating side, men blev aldrig mere end gode venner da jeg lærte min nuværende kæreste at kende. Vi mistede kontakten derefter.

Håber i vil hjælpe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Keor

Hej Maja 

Der er lavet en side på facebook hvor du kan efterlyse gamle venner https://www.facebook.com/groups/105639927341/?ref=bookmarks

men nå du har han's fornavn og efternavn kan du gå på borger service i en hvilken som helst kommune og søge på vedkommende det koster dog et beløb der er forskelligt fra kommune til kommune :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kbh94

Hej Maja

Der er lavet en side på facebook hvor du kan efterlyse gamle venner https://www.facebook.com/groups/105639927341/?ref=bookmarks

men nå du har han's fornavn og efternavn kan du gå på borger service i en hvilken som helst kommune og søge på vedkommende det koster dog et beløb der er forskelligt fra kommune til kommune :)

Der er bare et problem, det er en offentlig gruppe. Dvs at mine venner kan se hvis jeg slår noget op i gruppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Keor

Der er bare et problem, det er en offentlig gruppe. Dvs at mine venner kan se hvis jeg slår noget op i gruppen?

Ja det er så selvfølgelig rigtig nok så tror jeg faktisk din bedste chance er at prøve Borgerservice :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Keor

Men husk at hvis du virkelig tror på noget så kæmp for det og så skal tingende også nok lykkedes :)

Som du har set er jeg selv i gang med at lede efter en person og jeg bruger facebook, jeg var også skeptisk i starten for hvad vil min venner og andre sige men jeg har faktisk modtaget rigtig mange positive til gode kendelser få det jeg har sat i gang hvilket også giver mig energien til at kæmpe videre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites