Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Formel_1_Guru

Så går det endeligt løs

Recommended Posts

Formel_1_Guru

Ja, mine kære med debattører, så går det igen løs, og cirkusset starter atter,
I år med en 15 årig Alonso, der glæder sig til at rykke op i F1 og som gerne med tiden vil være Verdensmester ( For den lidt tungnemme læser var dettte en hentydning til hans temporere hukommelstab )
Samt med en Vettel der tyr' til de højere magter og derfor døber sit røde lyn Eva. Om denne tvivlsomme strattegi føre til noget må vi lade stå hen, og vi får vel se.
Omend vi ikke længere har en fast (Dansk) kører i feltet, så er dette første løb dog alligevel en oplagt mulighed for vor kære Magnussen , at bevise for McLaren, sig selv, og ikke mindst for os, at det var en fejl at fjerne ham fra teamet som fast køre.
men vi kan vel med en anelse sarkasme, eller mørk humor , fastslå at han vel til hver en tid kan gøre det lige så godt som en Alonso, der efter eget udsagn , aldrig selv har kørt noget stører end en gocart..

Ja, Jeg ved naturligvis ikke med jer, men for mit vedkommende glæder jeg mig mere end et barn til juleaften, til at cirkusset for alvor starter, og som tyskerne siger "wer hat noch nicht, wer will nochmal"
Samtidigt føler jeg mig lige så nervøs som en kat i et rum fyldt med gyngestole, når jeg tænker på, at dette løb måske kan vise sig meget afgørende for den Gode Magnussens fremtidige karriere.
Jeg er bestemt ikke Magnussens største fan, men ret skal være ret, og jeg mener da klart han en dygtig racerkøre, og vil da håbe for ham, og os andre, at han formår at vise sin kunnen bag et rat.

// Guru

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...