Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kakro05

November 2015-Terminstråd

Recommended Posts

Sool

Hvor vil jeg gerne joine jer i denne tråd, men tør simpelthen ikke håbe eller tro på noget. Og, der er vel 1 uges tid til jeg ved om der er gevinst eller ikke.

Jeg håber London gav gevinst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Hvor vil jeg gerne joine jer i denne tråd, men tør simpelthen ikke håbe eller tro på noget. Og, der er vel 1 uges tid til jeg ved om der er gevinst eller ikke.

Og vi krydser alt hvad vi kan, for at du kommer ind og holder os med selskab:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S_K-lavine

Øhh er det for tidligt at have ammehjerne? :genert:

Jeg har lige fået set at den seddel jeg skrev min tid til lægen på. Der har jeg skrevet 10. Marts men i alle mine kalendre (tlf og familiekalenderen) har jeg skrevet 11. marts. Og jeg har også hele tiden sagt at jeg skal til læge d 11.

Men sedlen har jeg jo skrevet samtidig med jeg snakkede med lægen. Så nu er jeg i tvivl :stoned:

Jeg plejer ellers at være super god til at huske sådan nogen ting. Men den er sgu svipset denne gang.

Må vist lige ringe i morgen og spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Øhh er det for tidligt at have ammehjerne? :genert:

Jeg har lige fået set at den seddel jeg skrev min tid til lægen på. Der har jeg skrevet 10. Marts men i alle mine kalendre (tlf og familiekalenderen) har jeg skrevet 11. marts. Og jeg har også hele tiden sagt at jeg skal til læge d 11.

Men sedlen har jeg jo skrevet samtidig med jeg snakkede med lægen. Så nu er jeg i tvivl :stoned:

Jeg plejer ellers at være super god til at huske sådan nogen ting. Men den er sgu svipset denne gang.

Må vist lige ringe i morgen og spørge.

Mon ikke det er D. 10 marts?

Men ligegyldigt hvad, så er det jo lige om lidt:). Det bliver spændende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S_K-lavine

Mon ikke det er D. 10 marts?

Men ligegyldigt hvad, så er det jo lige om lidt:). Det bliver spændende

Jeg ved det godt nok ikke. Har hele tiden sagt at det var d 11. Og om onsdagen. Men nu ved jeg det da godt nok ikke mere.

Er også rigtig spændt på det :blushing:

Men glæder mig nok mest til at fortælle familien det bagefter. Og samtidig er jeg bange for de ikke reagerer som jeg gerne vil have de gør :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Jeg ved det godt nok ikke. Har hele tiden sagt at det var d 11. Og om onsdagen. Men nu ved jeg det da godt nok ikke mere.

Er også rigtig spændt på det :blushing:

Men glæder mig nok mest til at fortælle familien det bagefter. Og samtidig er jeg bange for de ikke reagerer som jeg gerne vil have de gør :rulle:

Hvorfor skulle de ikke reagere som du ønsker. Det er da så fantastisk at i skal være forældre......især fordi i jo bare har ventet så længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Fordi jeg ved jeg ender med at fortælle min veninde det i morgen, så gab jeg min mand lov til at fortælle det til en (eller to). Så nu ved hans lillebror det, som er hans bedste ven og jeg går ud fra ar hans kæreste også ved det......hvilket er fint nok. Jeg forventer ikke han holder hemmeligheder for hende.

det er lidt underligt at det er ude........måske vi ender med ar fortælle det før forventet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S_K-lavine

Hvorfor skulle de ikke reagere som du ønsker. Det er da så fantastisk at i skal være forældre......især fordi i jo bare har ventet så længe.

Det ved jeg heller ikke. Har bare sådan en træls fornemmelse af at specielt mine forældre tænker alt for praktisk.

Men som jeg i mange år har sagt så kan vi ikke planlægge hvornår vi vil blive gravide som andre kan (lille opstød om at min søster og mor har kunne få børn når det passede dem :rulle: )

Men det er sikkert mig der overtænker det helt vild. Jeg gør det bare for at beskytte mig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S_K-lavine

Fordi jeg ved jeg ender med at fortælle min veninde det i morgen, så gab jeg min mand lov til at fortælle det til en (eller to). Så nu ved hans lillebror det, som er hans bedste ven og jeg går ud fra ar hans kæreste også ved det......hvilket er fint nok. Jeg forventer ikke han holder hemmeligheder for hende.

det er lidt underligt at det er ude........måske vi ender med ar fortælle det før forventet.

Da jeg stadig holder sammen med den dejligste flok tøser herinde fra og de meget hurtigt fik af vide jeg havde testet positiv sagde jeg til kæresten at han også gerne måtte fortælle en kammerat om det hvis han havde brug for det.

Det gjorde han så og jeg tror ikke engang kammeraten har fortalt hans kone det fordi han fik af vide det var hemmeligt :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Det ved jeg heller ikke. Har bare sådan en træls fornemmelse af at specielt mine forældre tænker alt for praktisk.

Men som jeg i mange år har sagt så kan vi ikke planlægge hvornår vi vil blive gravide som andre kan (lille opstød om at min søster og mor har kunne få børn når det passede dem :rulle: )

Men det er sikkert mig der overtænker det helt vild. Jeg gør det bare for at beskytte mig selv

Mon ikke de bliver vildt glade......de ved vel at i har prøvet SÅ længe og at i jo faktisk havde opgivet. Så kan man sige at det måske er lidt upraktisk at du ikke har arbejde, men helt ærligt......det er da lige meget, når i nu har fået jeres ønske opfyldt. Du skal nok finde noget bagefter.....hvis du ikke er heldig at finde noget snart.

Jeg håber de bliver glade. De skal jo være bedsteforældre:D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites