Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kakro05

November 2015-Terminstråd

Recommended Posts

kakro05

Jeg vil også gerne være med på en fb-gruppe. Men som Kakro også siger så skal det ikke være sådan at vi efterlader nogen.

De active er vel Mette, Lavine, mig, Sool og pæp eller har jeg glemt nogen? Ikke fordi alle jer som måske læser med, men ikke skriver er også velkomen I en FB gruppe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette

Enig med jer andre. I en hemmelig fb-gruppe, synes jeg bare det er federe med fx billeder og hvis man gerne vil dele noget der ikke rager andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
S_K-lavine

Det er dejligt med mænd, som kan gøre alting lidt bedre :). Godt du har D til at passe på dig :kys:.

Puha, hvor lyder du organiseret......bare det var mig :D. Jeg burde nok snart overveje hvor vi skal gøre af alt tøjet.....det kan nok ikke ligge I en gemt sportstaske for evigt B).

Husk lige på jeg har også haft 6 år til at forberede alt det her inde i mit hoved :afro:

Jeg har været "gravid" lige så længe som 3 elefanter :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Enig med jer andre. I en hemmelig fb-gruppe, synes jeg bare det er federe med fx billeder og hvis man gerne vil dele noget der ikke rager andre

Enig......jeg ville ihvertfald nok lægge flere billeder op.

Hvilket minder mig om at jeg burde få gang I de der mave billeder..... :rulle:

Husk lige på jeg har også haft 6 år til at forberede alt det her inde i mit hoved :afro:

Jeg har været "gravid" lige så længe som 3 elefanter :-D

Det hjælper og giver god mening :)

Uhhh.....jeg får også tøj næste weekend fra min søsters veninde :banan:. Det glæder jeg mig til. Jeg har allerede set en af tingene......en fin fleece dragt I grå med snefnug på :lun:. Det er meget godt med alt det tøj I vente, for jeg har virkelig lyst til at trøste shoppe I dag :rulle:.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sool

Jeg er også klar på en fb-gruppe :) tænker også at det er nemmere ifht at lægge billeder ind - jeg synes i hvert fald at det er ret omstændigt herinde :)

Status her er at jeg er helt abnormt træt for tiden, og det betyder også at overskuddet til at skrive herinde er minimalt. Vil kun life skrive, at jeg er rigtig ked af at høre om din søsters forrang for dig, Lavine, og jeg kan sagtens forstå hvorfor der kommer en tudetur eller 5 ud af det :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pæp

Lavine: Hvor dejligt du kunne tude ud over for D, og I har hinanden. Det er jo dejligt, I har fået de ting, men kan virkelig godt forstå frustrationen, når man bare kan mærke de der grundlæggende familiestrukturer, som bare er svære at gøre noget ved. Der er det skønt, at vi inden længe har vores helt egne små familier ?

Øv Sool, puha. Er det den sidste? Hvor stor betydning vil det få for din fremtid, hvis du udskyder?

Jeg er med på fb-gruppe; godt initiativ Mette :)

Jeg er lige et program om kviksølv i dåsetun på dr2.. Jeg spiser ikke tun resten af graviditeten :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Fedt. Det lyder som at alle er med på en FB gruppe. Jeg opretter en gruppe nu.

Hvis I sender en PB med navn, så jeg kan tilføje jer:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sool

Lavine: Hvor dejligt du kunne tude ud over for D, og I har hinanden. Det er jo dejligt, I har fået de ting, men kan virkelig godt forstå frustrationen, når man bare kan mærke de der grundlæggende familiestrukturer, som bare er svære at gøre noget ved. Der er det skønt, at vi inden længe har vores helt egne små familier ?

Øv Sool, puha. Er det den sidste? Hvor stor betydning vil det få for din fremtid, hvis du udskyder?

Jeg er med på fb-gruppe; godt initiativ Mette :)

Jeg er lige et program om kviksølv i dåsetun på dr2.. Jeg spiser ikke tun resten af graviditeten :shock:

Har du læst langt tilbage? :-D Jeg valgte at udskyde den - den skulle have været afleveret sidste mandag. Reeksamen er engang i august og så mangler jeg semestre (hvoraf det ene er specialet)

Jeg holder mig også fra tun i graviditeten. Der var en enkelt forret med canapeer med tunmousse og det spiste jeg - det er nok ikke de mængder der gør foreskellen men når man hører om kviksølv og dioxin i fisk ellers... :tie: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Har du læst langt tilbage? :-D Jeg valgte at udskyde den - den skulle have været afleveret sidste mandag. Reeksamen er engang i august og så mangler jeg semestre (hvoraf det ene er specialet)

Jeg holder mig også fra tun i graviditeten. Der var en enkelt forret med canapeer med tunmousse og det spiste jeg - det er nok ikke de mængder der gør foreskellen men når man hører om kviksølv og dioxin i fisk ellers... :tie: 

Jeg spiser tun af og til.....fra dåse. Jeg holder mig fra tun når jeg spiser sushi......ikke at det sker så ofte pt.

Ellers spiser vi mest rødspætter og makrel, hvilket er små fisk som vist ikke er specielt højt I fødekæden og derfor vil der være færrer tungmetaller ophobet I fisken. Jeg ved ikke på stående fod om dioxin også bliver akkumuleret I fødekæden.........men det gør det nok, siden det er problematisk at få for meget:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkMB

Hej derude.

Jeg vil bare lige sige undskyld for at jeg ikke har deltaget i jeres tråd. Jeg vil virkelig gerne være med, men har ikke rigtig fundet overskuddet til at skulle herind og læse/skrive med de sidste par måneder. Vi har været igennem en dejlig ferie, 14 dages arbejde der tog alle kræfter og 14 dages sygdom til lillemanden oveni. Jeg håber det stadig går godt for jer alle, og vil luge få læst op på alle jeres indlæg og forhåbentlig kunne være med igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites