Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

r2d2mm

Musik til løb/træning

Recommended Posts

r2d2mm

Ved ikke om det hører til her, men nu prøver jeg.

Jeg er ved at prøve at sparke mig selv i gang med at løbe. Det går bedre og bedre :-) kommer oftere og oftere afsted.

Men jeg savner noget ordentlig musik at løbe til. Har lidt, men det bliver lidt trivielt med det samme hver gang. 

Så hvad løber/træner i til? Bare hit me med alt muligt i synes er fedt, om det er et enkelt nummer eller en hel cd/playliste. Bare helst noget med lidt tempo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
r2d2mm

Tak for jeres svar :-) Kigger lidt på det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
regitze1988

Jeg er ved at prøve at sparke mig selv i gang med at løbe. Det går bedre og bedre :-) kommer oftere og oftere afsted.

Men jeg savner noget ordentlig musik at løbe til. Har lidt, men det bliver lidt trivielt med det samme hver gang. 

Så hvad løber/træner i til? Bare hit me med alt muligt i synes er fedt, om det er et enkelt nummer eller en hel cd/playliste. Bare helst noget med lidt tempo.

Prøv at gå ind på Spotify og tryk på "browse", så kan du finde deres playlister over løbe/workout musik  :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Silde

Nogle af mine favoritnumre til løb:

Aerosmith - Love in an elevator

Muse - Assassin

Jimmy Eat World - The middle

Eminem - Lose Yourself

Blur - Song 2

Sheppard - Geronimo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Jeg bruger Digster Running hits eller bare Digster Hits Now eller hvad det nu hedder.

Edit: Altså på Spotify.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
himmelhunden

https://open.spotify.com/album/6vC2Vxh6panBiehFtSoR4E

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites