Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

denlille444

Fodboldbilletter England

Recommended Posts

denlille444

Nogen der kan anbefale en hjemmeside hvor det ikke er falske billetter der sælges? Vil gerne til Chelsea/ stoke 4 april

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denlille444

Tak men har allerede hotel og fly:-) Prisen er fda også helt vild dyr!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Hvis billetterne kommer på general sale på Chelseas egen side bliver de sat til salg den 16. marts, jeg har haft held med at få billetter på general sale før, men man skal sidde klar så snart de bliver lagt op for at have en chance.

Tjekkede lige den weekend og kan godt se der ikke er meget andet at se i London den weekend, hvis I er der allerede fra fredag kunne det måske være en mulighed at se Fulham i Championship, det er noget lettere (og billigere) at få billetter til.

Der er desværre ikke rigtig nogle gode sider hvor man kan købe billetter udenom klubberne, de sælger allesammen til vanvittige over priser :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denlille444

Fulham billetter kan jeg slet ikke finde på Fulhams hjemmeside den 3 april. De står som om der ikke bliver spillet kamp den dag.. Måske er kampen blevet rykket lige som mange af de andre kampe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Det ser ud til billetterne ikke er til salg endnu, jeg har egentlig ikke hørt gode ting om viagogo generelt, men jeg kan se fulham bruger dem officielt, så de burde være fine at bruge til fulham billetter, der kan du skrive dig op til update når de får billetter til salg: http://www.viagogo.co.uk/fulhamfc?PCID=PARTGBSportFCFFFCECC7621B9F-5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denlille444

Tak for din hjælp jeg har skrevet mig op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Tak for din hjælp jeg har skrevet mig op.. Vi håber dog stadig op Chelsea kender nogle der er support fans så de vil prøve at skaffe billetter- men selv det er svært da de ryger med det samme de blir sat til salg- og folk kan jo ikke sidde på nettet hele dagen har jo også et job at passe

Ja, jeg fik engang billetter til en liverpool kamp via general sale, men det tog også en halv arbejdsdag, dog sparede jeg omkring 200 pund pr billet i forhold til hvis de skulle være købt hos en af de andre forhandlere :)

Dengang skulle man dog købe via telefonen, så det er måske lidt lettere nu det kan gøres over nettet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites