Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

dgd2007

Til lykke med de nye funktioner, men ...

Recommended Posts

dgd2007

... jeg foreslår at lave dem mindre i størrelsen. Man kan kun se en meget lille bid af selve indholdet uden at scrolle:

post-108627-0-48961200-1424166015_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ego81

Synes, at karrusellen med eksempler på "hotte emner" kører for hurtigt. Hvis det er meningen, at man skal klikke sig ind på emnet derfra, så skal man lige have lidt tid til at læse, hvad der står. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Jeg forstår ikke ideen med at bruge størstedelen af sin mest prominente plads på siden, på et kæmpe kæmpe stort søgefelt, som på ALLE andre hjemmesider i hele verden ligger diskret oppe i det ene hjørne. Undtagen på google selvfølgelig.

HOT karusellen forstår jeg heller ikke. Emnet ER allerede HOT, dvs folk HAR fået øje på det, folk skriver allerede på livet løs i emnet, hvorfor skal det så præsenteres hver gang man er på forsiden? Desuden tror jeg de fleste bare flakker forbi det med øjnene fordi det til forveksling ligner de der google ads man ser alle steder.

Ud over størrelsen kunne man måske rette fejlen "debat forum" til debatforum. Det er ikke to ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brownie08

Jeg har bare den tidligere opsætning uden karussel etc. Er der noget jeg burde have slået til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette

Det er virkelig sært. Virkelig, virkelig sært.

Layoutet ligner noget, jeg kunne have lavet med html. :D Og der er to stavefejl i overskriften - Jubii-debatten og debatforum er ikke i to ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Herre jemini. Tråden, hvor en bruger forsøger at lave reklame men har glemt sit link, kører i karussellen med spændende tråde.

Det var også dagens sjoveste tråd :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Det er grimt udover alle grænser .
Det ligner en retro digital udgave af nyhedskarruselen inde på rådhuspladsen og tager al fokus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg savner, at man fra søgefunktionen kan vælge at få resultatet vist som indlæg i stedet for som tråde.

Hvis jeg fx søger på mit eget brugernavn for at se, om nogen har nævnt mig et sted, er det ikke specielt brugbart, jeg bare får at vide, at jeg er nævnt ét eller andet sted i en tråd med 6000 indlæg.

Derudover ville det være fedt, hvis søgeresultaterne som i gamle dage blev sorteret efter, hvornår det enkelte indlæg blev skrevet, i stedet for i, hvornår tråden sidst er opdateret. Hvis jeg fx er nævnt i en madtråd, skal jeg gennem de 98 gange, jeg er nævnt i den tråd, før jeg kommer til et eventuelt nyere indlæg i en anden tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Hvis jeg fx er nævnt i en madtråd ...

"Rapfisk med citronsauce" ...? :lun:

(sorry for rabbling ... ^_^)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

"Rapfisk med citronsauce" ...? :lun: