Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

buggaboo

Lægesekretærelev 2015

Recommended Posts

Rosamor

Rigtig meget held og lykke Tante Trut :)  :)

Du må meget gerne skrive og fortælle, hvordan det er gået :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
buggaboo

Jeg har søgt Horsens og Vejle. Skal til samtale i Vejle i dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
buggaboo

Held og lykke. Håber samtalen går godt. Hvad spurgte de om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tante trut

Held og lykke. Håber samtalen går godt. Hvad spurgte de om?

Det gik fint synes jeg - men jeg tror ikke det bliver i denne omgang.

Der havde været 325 ansøgere til 7 stillinger og der var valgt 21 ud til samtale. Det var "de gamle" :D (over 25) i dag Ud af de 8 der var til samtale i dag var der to der arbejdede på sygehuset i vikariater pt. og en tredie der tidligere havde haft to vikariater der - så oddsene er hårde ;)

De spurgte ind til hvad jeg havde lavet tidligere, hvordan jeg havde det med at skulle bo på skolen i tre uger af gangen og hvordan baglandet havde det med det. Om jeg, hvis det blev nødvendigt pga sammenlægninger, ville kunne tage et halvt år i Kolding. Om hvilken rolle jeg kunne se mig selv udfylde i en elevgruppe på syv og hvordan jeg ville have det med at være i elevgruppe/arbejde sammen med en på måske 17 år. Om jeg havde en plan B hvis ikke jeg blev udvalgt og i så fald hvad den var. Og sikkert en hel del mere jeg har glemt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rosamor

Det gik fint synes jeg - men jeg tror ikke det bliver i denne omgang.

Der havde været 325 ansøgere til 7 stillinger og der var valgt 21 ud til samtale. Det var "de gamle" :D (over 25) i dag Ud af de 8 der var til samtale i dag var der to der arbejdede på sygehuset i vikariater pt. og en tredie der tidligere havde haft to vikariater der - så oddsene er hårde ;)

De spurgte ind til hvad jeg havde lavet tidligere, hvordan jeg havde det med at skulle bo på skolen i tre uger af gangen og hvordan baglandet havde det med det. Om jeg, hvis det blev nødvendigt pga sammenlægninger, ville kunne tage et halvt år i Kolding. Om hvilken rolle jeg kunne se mig selv udfylde i en elevgruppe på syv og hvordan jeg ville have det med at være i elevgruppe/arbejde sammen med en på måske 17 år. Om jeg havde en plan B hvis ikke jeg blev udvalgt og i så fald hvad den var. Og sikkert en hel del mere jeg har glemt :D

Tak fordi du skrev og fortalte om samtalen :)

Det er godt, at det var en ok oplevelse. Men øv, hvor er det et lille nåleøje at komme igennem med så mange ansøgere til få pladser - og så er det jo svært at konkurrere med folk, de kender på forhånd.

Jeg håber, du er blevet positivt overrasket og har fået et godt svar alligevel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tante trut

Jeg har ikke hørt noget endnu. Pga. en ændret uddannelsesreform der træder i kraft i år, skulle hun have handelsskolen med på telefonen når hun ringede til dem over 25 der skulle ansættes - så vi ville senest høre noget i morgen... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
buggaboo

Jeg har ikke hørt noget endnu. Pga. en ændret uddannelsesreform der træder i kraft i år, skulle hun have handelsskolen med på telefonen når hun ringede til dem over 25 der skulle ansættes - så vi ville senest høre noget i morgen... :)[/

Spændende. Krydser fingre for at du får tilbudt en plads

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

Øv, havde læste forkert dato på RH, så fik ikke søgt der :(

Men har søgt Vendsyssel i dag og søger 7-8 andre steder også...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FindNemon

Er der nogle, der har søgt Region Hovedstaden, som har hørt noget? Eller evt. Roskilde/Køge og Holbæk? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
buggaboo

Jeg har søgt region h og venter i spænding på at høre noget. Men aner ikke hvornår man kan regne med at høre noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...