Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

buggaboo

Lægesekretærelev 2015

Recommended Posts

kasander

Hej alle:)

Jeg melder mig lige ind i tråden her. Den er jo god at følge,kan jeg læse fra de forrige år.

Jeg bor i Aalborg og har søgt ind på Aalborg Universitetshospital, men har dog ikke hørt noget endnu:(

Håber godt nok, at jeg får noget at vide snart.

Andre herinde som har søgt ind i Aalborg?

Til dem, som nævner stavetest, er det noget man skal til altid, eller kun hvis man ikke har en høj nok karakter fra folkeskolen. Nogle som ved dette?

Jeg har søgt ind i Aalborg og fik i fredags mail om at jeg skal til stavetest på torsdag.

Ved ikke om de gør noget over flere gange, men der stod i min mail at hun har modtaget 347 ansøgninger hvor 72 er kaldt til infomøde og staveprøve til de 18 stillinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kilka

Jeg har søgt ind i Aalborg og fik i fredags mail om at jeg skal til stavetest på torsdag.

Ved ikke om de gør noget over flere gange, men der stod i min mail at hun har modtaget 347 ansøgninger hvor 72 er kaldt til infomøde og staveprøve til de 18 stillinger.

Æv, så må jeg jo næsten gå ud fra at jeg ikke er med i de 72 der er kaldt til infomøde:(

Fik du svar på din egen mail, eller på den specielle database hvor vi skulle sende ansøgningen fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kasander

jeg fik svar på min egen mail.

Nøj nu er jeg godt nok ved at være spændt. Er lige ved at kigge lidt på eventuelle ord og regler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Adrianna

Nogle som har søgt i region H som har fået svar? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lhk

Nogle som har søgt i region H som har fået svar? :)

Jeg har lige fået mail i dag, om at jeg skal til samtale i region Hovedstaden.

Infomøde d. 26. marts og så får man brev med datoen for samtalen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
buggaboo

Jeg har også fået mail om info osv idag :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hayley

Hej

Jeg joiner også debatten:)

Søger i RH og har netop modtaget mail og info møde osv. 

Spørgsmål - de holder samtaler i uge 16-19. Jeg er på ferie de sidste to uger og nu er jeg helt nervøs for at de måske er ligeglad med om man er på ferie. Tror i de tager højde for den slags, hvis man nu kontakter dem? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mallika

Du kan roligt ringe til dem og sige du er på ferie i de 2 uger :) Så finder de bare en tid til dig i en af de andre uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hayley

Du kan roligt ringe til dem og sige du er på ferie i de 2 uger :) Så finder de bare en tid til dig i en af de andre uger.

Fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nulle8000

Afslag, afslag, afslag... JEG BLIVER SINDSSYNG OG PISSE KED AF DET!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites