Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

buggaboo

Lægesekretærelev 2015

Recommended Posts

kasander

jeg har søgt i Aalborg nu for 4. år i træk og endelig var jeg heldig. har netop i dag fået mail om at jeg skal til staveprøve.

Er så mega mega mega glad. Et skridt nærmere min drømmeuddannelse.

Jeg skal også have søgt i Viborg her i weekenden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaleneS

Er der nogle, der har søgt Region Hovedstaden, som har hørt noget? Eller evt. Roskilde/Køge og Holbæk? :)

Findnemon, jeg har søgt hos Region Hovedstaden og endnu ikke hørt noget endnu.

Jeg har søgt hos Holbæk, og har ikke hørt noget endnu.

Jeg har søgt hos Næstved, Slagelse, Ringsted sygehuse, og var i går til staveprøve på Slagelse sygehus.

Jeg har søgt hos Roskilde og Køge, og skal til samtale i dag kl. 15.00 :-)

Hvad er status hos dig i dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaleneS

jeg har søgt i Aalborg nu for 4. år i træk og endelig var jeg heldig. har netop i dag fået mail om at jeg skal til staveprøve.

Er så mega mega mega glad. Et skridt nærmere min drømmeuddannelse.

Jeg skal også have søgt i Viborg her i weekenden

Stort tillykke med det første, store skridt frem mod drømmen som lægesekretærelev Kasander! :-) Krydser alt hvad jeg kan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fisterfilur

Jeg venter spændt fra OUH, det er anden gang jeg søger. Var til samtale sidste år, men havde for mange stavefejl

Så det er sidste chance i år, da der er nye krav næste år, rigtig øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lhk

Findnemon, jeg har søgt hos Region Hovedstaden og endnu ikke hørt noget endnu.

Jeg har søgt hos Holbæk, og har ikke hørt noget endnu.

Jeg har søgt hos Næstved, Slagelse, Ringsted sygehuse, og var i går til staveprøve på Slagelse sygehus.

Jeg har søgt hos Roskilde og Køge, og skal til samtale i dag kl. 15.00 :-)

Hvad er status hos dig i dag?

Hvordan gik din samtale i Roskilde/Køge?

Jeg har søge Region Hovedstaden og Roskilde/Køge. Men jeg har først lige fået besked om at de har modtaget ansøgningerne, men hvis de er begyndt at kalde til samtale, er jeg jo nok ikke kommet med i denne omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lhk

Jeg venter spændt fra OUH, det er anden gang jeg søger. Var til samtale sidste år, men havde for mange stavefejl

Så det er sidste chance i år, da der er nye krav næste år, rigtig øv.

Hvilke krav er der til uddannelsen næste år? Jeg har hørt at den skulle ændres, men kan ikke rigtig finde nogen information om dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fisterfilur

Hvilke krav er der til uddannelsen næste år? Jeg har hørt at den skulle ændres, men kan ikke rigtig finde nogen information om dette.

De kræver EUX som er ny uddannelse, samt noget højere niveau på de forskellige fag. Du kan se det på OUHs opslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kilka

Hej alle:)

Jeg melder mig lige ind i tråden her. Den er jo god at følge,kan jeg læse fra de forrige år.

Jeg bor i Aalborg og har søgt ind på Aalborg Universitetshospital, men har dog ikke hørt noget endnu:(

Håber godt nok, at jeg får noget at vide snart.

Andre herinde som har søgt ind i Aalborg?

Til dem, som nævner stavetest, er det noget man skal til altid, eller kun hvis man ikke har en høj nok karakter fra folkeskolen. Nogle som ved dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaleneS

Hej alle:)

Jeg melder mig lige ind i tråden her. Den er jo god at følge,kan jeg læse fra de forrige år.

Jeg bor i Aalborg og har søgt ind på Aalborg Universitetshospital, men har dog ikke hørt noget endnu:(

Håber godt nok, at jeg får noget at vide snart.

Andre herinde som har søgt ind i Aalborg?

Til dem, som nævner stavetest, er det noget man skal til altid, eller kun hvis man ikke har en høj nok karakter fra folkeskolen. Nogle som ved dette?

Næstved, Slagelse, Ringsted holder altid sprogtest før de kalder til samtaler. I år havde de fået 309 ansøgninger, og kaldte 60 videre til sprogtest - og derefter 31 videre til samtale på baggrund af sprogtest.

Roskide/Køge kalder til samtale først, og så kommer sprog/blindskrift testen først når man ér optaget og startet i de første 4 uger af uddannelsen.

Jeg ved ikke med andre, er blot selv involveret i de her steder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaleneS

Hvordan gik din samtale i Roskilde/Køge?

Jeg har søge Region Hovedstaden og Roskilde/Køge. Men jeg har først lige fået besked om at de har modtaget ansøgningerne, men hvis de er begyndt at kalde til samtale, er jeg jo nok ikke kommet med i denne omgang.

Hej Ihk :-)

Jeg synes selv, det var en god oplevelse, og et rigtig spændende sted, især med det nye universitetshospital de er ved at bygge i Køge. Så nu afventer jeg bare svar, som vist først skulle komme engang i april (puh for en ventetid!). Jeg lod mig fortælle, at hvis de ikke fandt deres 15 elever i de første 40 de havde kaldt til samtale, så kalder de nogle flere ind. Så du må ikke opgive håbet endnu :-)

Har heller ikke hørt noget fra Region Hovedstaden endnu. Men mon ikke det snart kommer. De har formentlig fået sindssygt mange ansøgninger til de 120 stillinger de havde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites