Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

crinabina_2

Oktober 2015 - terminstråd

Recommended Posts

crinabina_2

Her er det heller ikke rigtig sunket ind. Jeg glemmer det faktisk, og sådan var det ikke sidste gang - der kunne jeg slet ikke tænke på andet :)

Men dejligt med ferie nu, så man lige kan gå og vænne sig til tanken i fred og ro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette123

Hej=)

Jeg har det på samme måde ved godt jeg er gravid, men fatter det heller ikke rigtig at jeg skal igennem det hele igen=) Tror også tidlig scanning vil give mig lidt forståelse.

Havde okay med kvalme sidste gang, men håber at det bliver helt anderledes denne gang :klap:

Jeg har ømme bryster og lidt ligament smerter en gang i mellem.

Jeg synes at jeg har fået lidt kvalme i skrivende stund, men regner med det er bare fordi jeg er træt eller noget.... :unsure:

Har i fortalt det til nogen endnu?, sidste gang fortalte vi det efter den tidlig scanning, men denne gang har jeg fortalt det til 3 tætte veninder og min mor.

Glæder mig til at følges med jer igennem graviditeten=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daybreak

Velkommen til I andre! Og ja, sikke mange nordjyder vi er pt ^_^

Jeg har ikke rigtig nogle symptomer, ud over ømme bryster. Sidst slap jeg nådigt uden kvalme, kun når jeg var sulten var der et snert. Håber det samme mønster gentager sig denne gang.

Som I andre skriver har jeg også lidt svært ved at forholde mig til det. Med min datter var jeg lyyyykkelig - og jeg er selvfølgelig også rigtig glad denne gang, det er bare stadig så uvirkeligt og endnu ikke faldet på plads i mit hoved endnu. Tror også en scanning vil være det der gør, at jeg begynder at tro mere på det. Med min datter mistede jeg desværre et par gange, og det gør også at jeg ikke helt tør glæde mig for meget endnu.

Jeg har fortalt min søster det, ellers venter jeg lige til den tidlige scanning er ovre. Tror vi fortæller alle det derefter. Sidst ventede vi til NF, det tror jeg ikke at jeg kan denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crinabina_2

Jeg har enormt meget murren i underlivet, og prøver at tage det som et positivt tegn, men er mest af alt bare nervøs for at mens er på vej. Men det satser jeg nu stærkt på at den ikke er...

Vi fortalte det til mormor og morfar i går og de blev så glade og rørte begge to :lun: Sidste gang ventede vi til uge 10 eller 11 (dagen efter vores bryllup, hvor hele familien var samlet til brunch), men denne gang er farfar alvorligt syg, så ham og farmor får det at vide i morgen hvor vi skal besøge dem - og da vi så fik impulsivt besøg af mine forældre i går, fik de det at vide der. Desuden har jeg fortalt det til en veninde/gammel arbejdskollega, som også har termin i oktober :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Sidst fortalte vi det helt vildt tidligt. Kun få dage efter den positive test. Der var forskellige omstændigheder der gjorde at vi var 'nødt' til det. Denne gang er det anderledes og jeg synes faktisk det er rart, at vente med at dele det med hele verden. Jeg tror heller ikke jeg kan forholde mig til min mors graviditetsspørgsmål, når det stadig er SÅ uvirkeligt for mig selv endnu!

Jeg har dog delt det med min gamle terminsgruppe herinde fra. Jeg var nødt til at råbe det ud et eller andet sted :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Jeg er træææt :bored: Sidder på job og kan dårligt holde øjnene åbne. Må vist proviantere mere kaffe snart. Det er i øvrigt virkelig et minus ved at være gravid - at jeg næsten ingen kaffe må drikke :shock:  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daybreak

Åh ja, jeg døjer også med kaffe-nedskæringen, og finder ofte mig selv på vej ned til kaffemaskinen på jobbet.. For så at vende om igen. Prøver at holde den på 2 kopper dagligt.. Og så prøver jeg at narre mig selv med en decaf-latte når jeg kommer hjem. Hurra for Nespressos kapsler uden koffein, som får mig til at tro at jeg får rigtig kaffe alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Koffeinfrikaffe er bare ikke det samme :mellow:  Jeg kommer op på de 3 kopper om dagen, det må jeg indrømme.

Jeg vil ned og hente mit barn. Vi skal være alene hjemme i aften og får besøg af min veninde. Måske jeg kommer til at sige det til hende :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daybreak

Det er overhovedet ikke det samme med koffeinfri - men indimellem jeg snyde mig selv lidt. De fleste dage rammer jeg også de 3 tilrådede, men prøver at nøjes med 2 når jeg kan.

Sidste graviditet kunne jeg slet ikke få kaffe ned fra uge 9-18 ca., så der var det så let.

God fornøjelse med hygge med veninden. Jeg kommer nok også snart til at sige det til min nærmeste kollega kan jeg mærke :P

Jeg vil også hente barn - jeg har lovet hende at vi skal gå hjem i det dejlige vejr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efterårsbaby

Det var simpelthen så lækkert vejr at gå hjem i i dag :) For min skyld må det gerne bare fortsætte sådan :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites